Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

eStauros



_Έλα Κορίνα μου. Πάνω που σε σκεφτόμουνα. Θα σ' έπαιρνα εγώ αλλά με πρόλαβες.
_Ναι! τώρα σε πίστεψα. Εσύ παιδάκι μου, αν δεν σε πάρω εγώ... περιμένεις να μάθεις τα νέα μου απ' τις εφημερίδες.
_Μπα! και γιατί απ' τις εφημερίδες; Ο αδερφός σου μου τα λέει όλα.
_Σωστά! Ένα κόμμα δεν είστε;
_Για σένα θα γράψουν οι εφημερίδες!
_Αμέ.
_Ορίστε!
_Κάνε λιγάκι υπομονή και θα το δεις.
_Δεν με εκπλήσσει το γεγονός. Σ' έχω ικανή να κουβαλάς μέρα νύχτα το σακίδιο του Σταυράκη.
_Σακίδια την σήμερον ημέρα κουβαλάνε μόνον οι δικοί σας.
_Γιατί, τι έγινε! Κλέψανε το σακίδιο του Σταυράκη;


_Όχι βέβαια.
_Χάθηκε!
_Και βέβαια, ΟΧΙ! Τι είναι για να χαθεί!
_Σωστά. Το Άγιο Δισκοπότηρο είναι; Αυτό παιδί μου, πρέπει να πάει στο μουσείο.
_Σήμερα υπάρχει τεχνολογία.
_Ωραία! Θα κουβαλάς την τεχνολογία του Σταυράκη.
_Μμμμ, κρυάδες! Σήμερα αγαπητή μου υπάρχει το ιντερνέτ.
_Που πάει να πει ό,τι καταργήθηκε το σακίδιο;
_Ακριβώς!
_Μπράβο το Σταυράκη. Άρχισε να εξευρωπαΐζεται, το ατιμούλικο. Και δεν του φαινόταν. Να δεις που θα εξελιχτεί κι άλλο. Είδες τι κάνει η εξουσία;
_Εσύ να τα δεις αυτά. Που έχετε μείνει στην εποχή....
_Ξέρω ξέρω, που ο Σταυράκης έκαμνε κονσομασιόν στα κανάλια.
_Ζαλιστήκατε, ε! Και που είσαστε ακόμη.
_Τι να σου πω! Δραμαμίνες παίρνω. Αλλά για πες μου. Γιατί εσύ δεν με πήρες για να μου πεις για το σακίδιο του Σταυράκη.
_Για να δω τι κάνεις σε πήρα. Αμάν πια! με την καχυποψία σου!
_Σε μένα τα λες αυτά;
_Γιατί; Η Ελίνα δεν είσαι;
_Βρε άσε τις εξυπνάδες τώρα.
_Να μάθω τι κάνεις και πως είναι ο αδερφός μου. Γι' αυτό πήρα!
_Έχει κινητό, αν δεν μ' απατάει η μνήμη. Τέλος πάντων. Έλα πες το.
_Είδες τη συνέντευξη;
_Κοιμόμουνα.
_Άστα αυτά. Πως σου φάνηκε;
_Λαπάς.
_Αχαχα! Είσαι με τα καλά σου!
_Στα καλύτερά μου είμαι.
_Βρε τι λες τώρα! Είσαι η μόνη που το λέει αυτό!
_Μάλλον δεν πρέπει να ρώτησες αρκετούς.
_Για κοίταξε τα σάϊτ στο ιντερνέτ. Όλα γράφουν πως αυτός θα έπρεπε να είναι σήμερα πρωθυπουργός.
_Αυτό μόνον το δικό σας το γράφει.
_Μεγάλο λάθος.
_Λαθάρα θες να πεις.
_Όλοι οι αναλυτές αυτό λένε.
_Όλοι! Εμ, βέβαια! Όλοι αναλυτές γίνατε.
_Ο επόμενος πρωθυπουργός θα είναι ο ....
_Ο Μπομπολάκης. Και πως θα γίνει αυτό; Μου λες; Με το τέσσερα, άντε πέντε τοις εκατό;
_Γιατί εσείς πόσο είχατε όταν ξεκινήσατε; Τέσσερα τοις εκατό είχατε.
_Εμείς και σεις το ίδιο είμαστε;
_Και κάτι παραπάνω.
_Εμείς βέβαια.
_Όχι! Εμείς.
_Εσείς! από που;
_Από κει που γίνατε και σεις.
_Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά.... περιμένετε να γίνεται και σεις....
_Εσείς πως γίνατε δηλαδή! Γίνατε γιατί τα σκάτωσαν οι προηγούμενοι.
_Α! Και περιμένετε πως και πως να τα σκατώσουμε και μεις...
_Εμ! δεν θα τα σκατώσετε! Τι νομίζεις ό,τι κάνουν οι δικοί σας. Ακόμη να το καταλάβεις;
_Κορίνα μου, εσύ δεν καταλαβαίνεις... Απ' αλλού έρχονται τα σκατά.
_Βρε όλοι το λένε. Ούτε σχέδιο έχετε, ούτε διαπραγμάτευση κάνετε. Οι άλλοι τα έκαναν σκατά και σεις απόσκατα.
_Κορίνα μου αν δεν τα ξεσκατώσουν οι σημερινοί, το σκατό θα πάει σύννεφο.
_Να γίνει συμβούλιο αρχηγών.
_Γιατί ποιο πράγμα; Για το ποιος θα τα σκατώσει καλύτερα;
_Όχι! Εμείς έχουμε προτάσεις. Είμαστε οι μόνοι που μπορούμε να κάνουμε τις κατάλληλες συμμαχίες στην Ευρώπη.
_Από συμμαχίες να φάνε και οι κότες... Ποιος αμφιβάλει γι' αυτό;
_Ακριβώς. Διότι ο αρχηγός είναι πολύ καλός διαπραγματευτής.
_Οπότε να τα σκατώσει κι αυτός αποκλείεται.
_Φυσικά και αποκλείεται. Η διαπραγμάτευση αγαπητή μου χρειάζεται κότσια.
_Και ο Σταυράκης τα έχει παραπανίσια. Και τι θα διαπραγματευτεί Κορίνα μου; Το ύψος που θα φτάσει το σκατό;
_Θα διαπραγματευτεί για το ευρώ.
_Αχρείαστη θα είναι αυτή η διαπραγμάτευση Κορίνα μου.
_Καθόλου. Η χώρα θα πρέπει να παραμείνει στο ευρώ.
_Φυσικά και θα παραμείνει στο ευρώ. Αν συμφωνήσει σ' αυτά που ζητάνε δεν θα χρειαστεί καμιά διαπραγμάτευση.
_Μα δεν θα συμφωνήσει!
_Και πως θα παραμείνουμε στο ευρώ!
_Μα έχει σχέδιο παιδάκι μου. Θα διαπραγματευτεί. Θα δι-α-πρα-γμα-τε-υτεί.
_Και οι τωρινοί τι κάνουν τόσο καιρό!
_Τίποτε δεν κάνουν! Γιατί δεν έχουν σχέδιο.
_Τι θες να πεις ό,τι το σχέδιο φταίει;
_Επί τέλους! Το κατάλαβες!
_Δηλαδή, με το σχέδιο του Σταυράκη δεν θα απολυθούνε άλλοι; Δεν θα γίνουν μειώσεις στους μισθούς και τις συντάξεις; Δεν θα ξαναμπεί εισιτήριο στα νοσοκομεία;
_Το βλέπεις; Όλα αυτά τα πράγματα χρειάζονται σοβαρή διαπραγμάτευση.
_Αν είναι έτσι, ας κάνουν τον Σταυράκη αντιπρόεδρο κι ας τον στείλουν στον Σόϊμπλε.
_Μα δεν θέλει να γίνει αντιπρόεδρος. Ούτε και υπουργός.
_Και τι θέλει να γίνει... πρωθυπουργός! Ας δώσει τουλάχιστον το σχέδιο του, αν είναι να γλυτώσουμε απ' τα σκατά.
_Μα δεν το θέλετε. Αν το θέλατε θα το ζητούσατε. Έχετε το σχέδιο του χοντρού.
_Μάλιστα. Κι ύστερα μου λες δεν θέλει ο Σταυράκης υπουργείο. Ευτυχώς να λες που δεν δεχόμαστε το σχέδιο του Σταυράκη. Θα είχαμε πνιγεί στα σκατά.
_Ναι; Τι μου λέγεις; Και γίνατε σαν τα μούτρα του χοντρού.
_Απ' τα δικά σας καλύτερα είναι.
_Βρε άντε από κει. Που θα μας συγκρίνεις με τον χοντρό...
_Καμιά σύγκριση.
_Ναι! Εγώ φταίω που κάθομαι και σου μιλώ.
_bay bay. Και που 'σαι. Ο αδερφός σου δεν άλλαξε το κινητό του. Άμα πια...

1 σχόλιο:

  1. Με είχε πιάσει ναυτία από νωρίς (ενόσω έκανα πέτρα την καρδιά και τον παρακολουθούσα), αλλά εκεί πια που σηκώθηκε και με ύφος καθηγητή που διδάσκει (με το ζόρι) τους μαθητές του, απαντούσε -και καλά- στις ερωτήσεις του κοινού, μάλλον πρέπει να ξέρασα, σόρρυ κιόλας! Φρικτό το άτομο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή