Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

ο Harry Klanny τραγουδιστά




Έφτασα... έφτασαααα... περίμενε λίγο... μην το κλείσεις... Όχι, που να πάρει... Tο έκλεισε! Μισό λεπτό χτύπησε, γαμώτο.... Δηλαδή, ούτε την ανάγκη σου δεν μπορείς να κάνεις; Να σηκωθώ απ' τη χέστρα με το σκατό να κρέμεται απ' τον κώλο για να σηκώσω το τηλέφωνο; Ε, αμάν πια!
Ντριιιιιν.
Να το πάλι.... Μην το κλείσεις... ουφ... το' πιασα... επιτέλους.
__Λέγεται παρακαλώ.
__Τον κακό σου τον καιρό.
__Τον δικό σου... Καρακάξα. Εσύ καλούσε και πριν;
__Και πριν και πιο πριν. Τι κάνεις, μπορείς να μου πεις;
__Τούρτα.
__Γιορτάζεις!
__Ναι! Τον κώλο μου. Έφτιαξα σκατότουρτα... να σου κρατήσω ένα κομμάτι;
__Ε, άντε να χαθείς... βρομόστομη.
__Ετοιμάζεσαι να φας το σκατό με το φτυάρι... και δεν θες να δοκιμάσεις απ' το δικό μου;

__Είσαι εντελώς... μα εντελώς χαμένη....
__Ε βέβαια. Το δικό μου σου βρομάει. Τα άλλα σου μοσχομυρίζουν. Ό,τι σκατό κυκλοφορούσε ξέμπαρκο το μαζέψατε. Φάτε το τώρα. 
__Επί τέλους! Μπορείς να μιλήσεις για μια στιγμή σοβαρά;
__Εσύ μιλάς σοβαρά δηλαδή; Για κόψε μια σοβαρή σκατόφατσα!
__Εγώ δεν βρίζω. Αυτό το βρομόστομα να μην είχες...

__Δεν σου έμοιασα βλέπεις. 
__Αν δεν σταματήσεις θα σου κλείσω το τηλέφωνο κατάμουτρα.
__Τι μου λέγεις; Και γιατί δεν το κάνεις! 
__Γιατί σέβομαι τον εαυτό μου. Γι' αυτό.
__Ναι παιδάκι μου... αλληλοσκατοσεβασμός! 
__Πάει τρελάθηκε... Κι άλλη για το Δαφνί. 
__Μπα! Βλέπω νευρίασες στα σοβαρά, ε!
__Μπορεί να μείνει κανείς απαθής μαζί σου; Σαν την πεθερά μου...
__Α! για να σου πω. Λίγα λόγια για τη μάνα μου, εντάξει; Άντε για να μην αρχίσω.
__Ε, αυτό είναι άνω ποταμών. Ζητάς και τα ρέστα;
__Όχι κράτησε τα για τον πικρό καφέ. Που θα βάλεις στο στόμα σου τη μάνα μου. Τσόκαρο. Ε, τσόκαρο. Τι σου έκανε η μάνα μου, ε; Δεν σου φτάνει που σου δώσαμε το όνομα μας, και το' κανες σαν τα μούτρα σου! Άντε γιατί σου έχω πολλά μαζεμένα. 
__Τέρμα. Κόβω την κουβέντα. Μαζί σου συζήτηση δεν γίνεται.
__Τι να συζητήσεις, μωρέ! Και τι να πεις, μωρέ! Έχεις κάτι να πεις!
__Πολλά. Αλλά μαζί σου δεν μπορεί να συζητήσει σοβαρά κανένας.
__Ο κανένας θες να πεις. Να πας να τα πεις στους δικούς σου τότε. Εκεί που περνάνε. Όχι σε μας. Σκατά δεν φάγαμε, ούτε θα φάμε. Φάτε τα εσείς οι αχόρταγοι.   
__Ένα πράμα σου λέω. Είσαστε όλοι για το Δαφνί. Ειδικά αυτή.
__Σας έτσουξε ο κώλος, ε! Και που είσαστε ακόμη. Όσο μπλέκεστε με τα σκατά τόσο θα σας ξεμπροστιάζει. Θα βλέπετε εφιάλτες στον ξύπνιο σας. Λαμόγια του κερατά. 
__Σας την έχουν σερβίρει και την φάγατε στη μάπα.
__Ποιος μωρή κότα μας τη σέρβιρε; Ε; Το mega; Που έγινε σεισμός και κόντεψε να πέσει το νταβάνι να τους πλακώσει;
__Εγώ ένα πράγμα ξέρω. Αυτή είναι για το Δαφνί.
__Για το Δαφνί είσαι εσύ και όλο σου το σόϊ. Οι κουραδόμαγκες.
__Θα σταματήσεις επί τέλους με το σόϊ μου; Τι σου έφταιξε το σόϊ μου.
__Τι μου έφταιξε! Που τα έχει ξεπουλήσει όλα και δεν θα βρούνε τίποτε τα παιδιά του αδερφού μου! Και μου λες τι μου έφταιξε! Αντί να κρυφτείτε στο καβούκι σας βγαίνετε και στο δρόμο; Γατάκια. Ε, γατάκια.   
__Σας πήρε χαμπάρι ο κόσμος
__Εμάς! 
__Ναι. Εσάς.
__Βρε σας φτύνουν και νομίζεται ό,τι βρέχει. 
__Είσαστε η συνέχεια της καταστροφής.
__Ναιιιι. Ναιιιι. Μετά τον Γιωργάκη και τον Αντωνάκη, ο Αλεξάκης. Έμεινε τίποτε όρθιο; Να δούμε πως θα φύγετε. Γιατί με τα τέσσερα δεν μπορείτε να πάτε μακρυά. Θα σας κάνουν τον κώλο σαν της μαϊμούς.
__Αισχρή! Είσαστε τελειωμένοι. 
__Όπως στρώσατε θα κοιμηθείτε.
__Δεν θέλω ούτε να σου ξαναμιλήσω... ούτε να σε ξαναδώ.
__Βρε άντε πάγαινε από δω. 
Να μιλήσεις με τους άλλους που γίνατε τακίμια, όχι σε μένα. Που θα μου πεις δεν θέλεις να με βλέπεις. Μωρέ, θα με βλέπεις θες δεν θες. Για να σου θυμίζω πως ήσουνα και πως κατάντησες. Καρακαλτάκα του κερατά.





"ΠΡΟΧΩΡΑ ΑΛΕΞΗ... Εάν μας φέρεις το ΣΥΡΙΖΑΠΑΣΟΚ θα αποδείξεις ό,τι μπορεί να έγινες καραγκιόζης μπροστά στην απόλυτη πολιτική καταστροφή σου, αλλά δεν είσαι καραγκιόζης. 


"ΑΛΕΞΗ ΠΡΟΧΩΡΑ, ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ", ουπς, λάθος, αυτό είναι παλιό, άκυρον.

"ΑΛΕΞΗ ΠΡΟΧΩΡΑ, ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ - ΑΛΕΞΗ ΠΡΟΧΩΡΑ, ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ", αυτό ναι, είναι νέο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου