Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Ντάισεμπλουμ έτοιμος για όλα




Είπαμε, ε! Με το μαλακό. Λάου-λάου. Θέλει υπομονή το πράγμα. Είναι δύσκολοι καιροί. Μεταξύ μας, ε! Μη γίνει σούσουρο. Να τελειώσει όμορφα το πράγμα. Εμένα, να σου πω, δεν με νοιάζει και πολύ. Εσένα σκέφτομαι. Μη σου βγει τ' όνομα. Εμένα, μου το έχουν βγάλει καιρό τώρα. Όμως, δεν με νοιάζει. Εσύ είσαι νέος ακόμη. Έχεις μέλλον. Κι εγώ, βέβαια, θα ανταποκριθώ. Θα βοηθήσω όσο μπορώ. Δεν θα σ' αφήσω μόνο σου να παιδεύεσαι. Αλλά εσύ πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερο. Εσύ θα κάνεις όλη τη δουλειά. Εσύ θα το τελειώσεις. Πρέπει να τελειώσει γρήγορα. Να μην μείνει στη μέση. Τώρα που είναι φρέσκο ακόμη το πράγμα. Έτσι όπως σε βλέπω, λέω, θα τα καταφέρεις. Και μην αλλάξεις θέση. Κράτα τη θέση σου. Εκεί που είσαι. Καλά είναι. 
Σε βλέπω να το θέλεις πολύ. Βλέπω ό,τι το μελετάς. Το έχεις βάλει στο μυαλό σου και το δουλεύεις. Το βλέπω στο βλέμμα σου. Βλέπω να το νιώθεις, ήδη. Έχεις ακριβώς αυτό που χρειάζεται ένας άντρας σαν και σένα. Βλέπω να θέλεις να το πνίξεις. Είσαι εκφραστικός. Το έχεις μέσα σου, βαθιά. Το πρόσωπό σου είναι γεμάτο πάθος. Σου το λέω, όμως. Για να είσαι προετοιμασμένος. Δεν θα το βρεις έτσι όπως το φαντάζεσαι. Έχει τη δυσκολία του το πράγμα. Μπορεί να παιδευτείς λιγάκι. Αλλά αν είναι να το χαρείς, χαλάλι σου. Κι εγώ θα το χαρώ. Τελικά είμαι σίγουρος πως θα το καταφέρεις. Πρέπει, όμως, να προσπαθήσεις λίγο παραπάνω. Και να μην σταματήσεις. Ούτε για μια στιγμή. Να μην απογοητευτείς. Η αλήθεια είναι ό,τι θέλει λίγο μεγαλύτερη προσπάθεια. Τελευταία, βλέπω ό,τι έχει μαλακώσει. Δεν πρέπει να το αφήσεις έτσι. Αν θέλεις να το πάρεις πάνω σου, πρέπει να το σκληρύνεις. Ξέρεις εσύ. Δες το και σαν παιγνίδι. Αλλά πρέπει να του πάρεις τον αέρα. Να το κρατάς καλά. Μόνο έτσι θα το τελειώσεις. Μην το αφήσεις να σου ξεφύγει. Να κρατάς τον έλεγχο. Καλύτερα είναι να το κρατάς μέσα. Έτσι θα μπορείς να το ελέγχεις. Αν σου βγει έξω δεν ξέρεις που θα πάει και που πέσει. Κι ύστερα, άντε να το μαζέψεις. Αλλά αν θες να το πετάξεις έξω, ρίξ'το κάπου που να μην φαίνεται. Μην το δούνε αυτοί που δεν πρέπει και μας πούνε ό,τι το κάναμε μαζί. Γιατί να ξέρεις. Ό,τι είναι να κάνεις, εσύ θα το κάνεις. Εγώ θα σε βοηθήσω όσο μπορώ. Αυτή είναι η δική μου δουλειά. Η δική σου είναι να το κάνεις. Μην περιμένεις. Κάν'το  να τελειώνουμε.    



 κουίζ .    Ποιος άλλος τα "ρουφούσε" όλα; 



2 σχόλια:

  1. Πάνω που πήγα να απαντήσω στο κουίζ μού το χάλασες καλέ μου Παντελόνι! Βέβαια νομίζω πως είναι πολλοί ακόμα (τα είπαμε και σε μένα). Περιμένω με κομμένη την ανάσα, για να δω πόσες ανάσες θα μας αφήσουν ακόμα να πάρουμε τα λαμόγια της διεθνούς τρομοκρατίας... Καλό μήνα και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πως λέμε, ο άνθρωπος έχει "μυαλό σφουγγάρι;"
      μακριά από μένα, οι άλλες έννοιες, στο "ρούφηγμα"

      Διαγραφή