Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Πιο χαμηλά... πετροΛόλα.

....να, έτσι....


-Καλά... Τι να σου πω τώρα! 

-Τη γνώμη σου παιδί μου να μου πεις. 
-Που το βρήκες ρε παιδάκι μου και το πήρες; 
-Μην μου πεις πως δεν σου αρέσει. 
-Δεν θέλω να πω αυτό. 
-Είναι κομμάτι μοναδικό. 
-Το πήρες από μαγαζί; 
-Ααα! Φυσικά από μαγαζί το πήρα. Από που ήθελες να το πάρω. 
-Ξέρω κι εγώ; Μου μοιάζει... 
-Μη λες ανοησίες. 

-Κι από που το πήρες; 
-Απ' του Τσατσόπουλου. 
-Από που! 
-Απ' του Τσατσόπουλου παιδί μου. 
-Έχει και μαγαζί! Βουλευτής δεν είναι αυτός; 
-Όχι παιδί μου... Άκου βουλευτής... εκείνος είναι Τατσόπουλος. 
-Ε, καλά. Πως κάνεις έτσι... για ένα σίγμα. 
-Είναι μεταξωτό. 
-Τι να σου πω. Εγώ πάντως δεν θα το φόραγα. 
-Τι δεν θα έκανες! 
-Δεν θα το φόραγα. 
-Και γιατί δεν θα το φόραγες; 
-Μα είσαι με τα καλά σου! Θα φορέσεις μεταξωτό σλιπάκι; 
-Εγώ!
-Εσώρουχο είναι παιδάκι μου. 
-Εντάξει... Αν είναι έτσι θα το πάω πίσω και θα σου πάρω κάτι άλλο. 
-Τι... Για μένα το πήρες! 
-Για τα γενέθλια σου. 
-Αχ, βρε Ελίνα μου. Εγώ τα ξέχασα κι εσύ τα θυμήθηκες. 
-Θα το αλλάξω. Θα σου πάρω κάτι άλλο. 
-Άστο, δεν πειράζει. 
-Μα είπες δεν θα το φορέσεις. Θα σου πάρω ένα πουλοβεράκι. 
-Δεν πειράζει σου λέω. Άστο... καλό είναι. 
-Μα εσώρουχο είναι. 
-Βρε άστο που σου λέω.... καλό είναι. 
-Όπως θέλεις. 
-Δε μου λες, μια και ανέφερες αυτόν τον βουλευτή... πως τον είπες; 
-Τατσόπουλο. 
-Χωρίς σίγμα. 
-Ναι παιδί μου... Τατσόπουλο τον λένε. Καμιά σχέση με Τσατσόπουλο.
-Εντάξει, το κατάλαβα. Άκουσα ό,τι θα τον πάρει το ποτάμι.
-Μήπως άκουσες και που θα τον ξεβράσει;
-Εννοώ το Ποτάμι παιδί μου. Το κόμμα σας.
-Εγώ πάντως αυτό δεν το άκουσα.
-Καλά, τώρα τι μου λες. Ο ίδιος παιδί μου το είπε.
-Που το είπε!
-Στον ΑΝΤ1 παιδί μου. Είπε ό,τι κολυμπάει στο Ποτάμι και ό,τι προτιμάει τα ποταμίσια ψάρια.
-Κορίνα μου... πρέπει να ξέρεις κάτι... ΕΜΕΙΣ... είμαστε σοβαρό κόμμα.
-Τι θες να πεις! Βουλευτής είναι, δεν είναι άντε-άντε.
-Εμείς, τους βουλευτές που θα εκλέξουμε θα τους περάσουμε από πολλά κόσκινα. Έτσι νομίζεις είμαστε εμείς; Μπήτε σκύλοι αλέστε... 
-Θες να μου πεις δηλαδή ό,τι ο... πως τον είπες;
-Τατσόπουλο.
-Χωρίς σίγμα, εντάξει... Θες να μου πεις ό,τι δεν σας κάνει;
-Παιδί μου... να σου το πω για να το καταλάβεις.
-Για πες.
-Το θέμα δεν είναι αν μας κάνει κάποιος ή αν δεν μας κάνει.
-Και ποιο είναι το θέμα! Τι νομίζεις. Πως είναι κάποιος τυχάρπαστος; Αυτός παιδάκι μου κουβαλάει πίσω του τη μισή Αθήνα.
-Τι μου λέγεις! Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα. Ας κάνει δικό του κόμμα.
-Μπορεί να μην το θέλει.
-Γιατί να μην το θέλει. Ο Λυκούδης δηλαδή, είναι πιο έξυπνος;
-Ωραία τα λες εσύ, αλλά αυτός άλλα είπε στον ΑΝΤ1.
-Τι είπε;
-Περιμένει να τον καλέσει ο αρχηγός σας. 
-Όπως περίμενε να τον στηρίξει ο δικός σας και στο τέλος πήρε τον πούλο.
-Δεν έχεις και άδικο βρε παιδάκι μου. Τελικά μάτσο οι Τσατσόπουλοι.
-Τατσόπουλοι θες να πεις.
-Βρε... Τατσόπουλοι, Τσατσόπουλοι, όλοι ίδιοι είναι. Μόλις βολευτούν αρχίζουν να ψάχνουν για καλύτερο βόλεμα. 
-Ευτυχώς που το κατάλαβες. Γι' αυτό όλοι τώρα θέλουν να έρθουν στο Ποτάμι. 
-Δεν εννοώ αυτό.
-Έρχεται πλημμύρα. Κατακλυσμός.
-Γι' αυτό εξαφανίστηκαν τα σωσίβια;
-Έννοια σου. Θα τρίβεις τα μάτια σου.
-Τι να σου πω! Άρχισα κιόλας να τα τρίβω.
-Εσύ λέγε... αλλά εγώ... άλλα έμαθα.
-Τι έμαθες.
-Θα επιστρέψει.
-Που καλέ!
-Στο κόμμα σας.
-Ούτε να το σκέφτεσαι.
-Κι αυτά που λέει ό,τι στην ψηφοφορία θα ευθυγραμμιστεί με το κόμμα που βγήκε τι νομίζεις ό,τι είναι;
-Παραμύθι παιδί μου. Χτυπάει το παράθυρο για ν' ακούσει η πόρτα. 
-Το βλέπεις;
-Εσύ δεν το βλέπεις. Αυτό κατάλαβες; 
-Συνεχώς κωλοστρίβεται. Και τάχα μου... στον ΣΥΡΙΖΑ δεν θα γυρίσω ποτέ και... δεν τους πάω, δεν με πάνε και... 
-Εμείς όποιον φτύνουμε σκουριάζει. 
-Ναι, αλλά αυτόν θα τον ξαναπάρετε. 
-Άλλοι είναι που γλύφουν εκεί που φτύνουν.
-Και ξέρεις γιατί;
-Επειδή το λες εσύ. Σιγά μωρέ. 
-Όχι... Γιατί το παίζει στα δάχτυλα... δεν το αφήνει σε ησυχία.
-Ναιιι... Ναιιι... Σ' αυτό είναι εξπέρ. Σπάει καρύδια. 
-Είναι και ετοιμόλογος. Ότι πρέπει για κυβερνητικός εκπρόσωπος.
-Αρσενικιά Βούλτεψη, πανάθεμα τον.
-Για σκέψου λιγάκι τι θα πάθει το παιδί αν το κόψει.
-Στερητικό σύνδρομο θα πάθει. 
-Άσε που θα χάσουν το χαβαλέ τους οι διαδικτυακοί. 
-Πάρτε τον στο Ποτάμι, που είστε και φιλεύσπλαχνοι. 
-Και η πόρτα που θα φάει απ΄τα κανάλια; 
-Ε, αυτό πια... είναι που δεν θα το αντέξει με τίποτε. 
-Βλέπεις να ασχολείται κανείς μαζί του όταν θα μείνει ξέμπαρκος; 
-Ποιος ν' ασχοληθεί; Με ξεπεσμένους φαφλατάδες ποιος ασχολείται.  
-Θα του κάνει πλακίτσες ο Τράγκας κι αυτός θα νομίζει ό,τι είναι η Σοφία Λόρεν. 
-Αυτός κι ο Πάγκαλος παιδάκι μου θα κάνουν ντουέτο σε επεισόδια Χοντρός-Λιγνός για νυσταγμένους νταλικέρηδες.
-Γι' αυτό, βλέπω να επιστρέφει στο μαντρί.  
-Δεν είσαι με τα καλά σου μου φαίνεται. Εσείς να τον πάρετε που είσαστε και φιλόζωοι.  
-Κοίτα τι καλά που τα πάει η Ν.Δ. με τον Άδωνι.
-Εμάς δεν μας έκανε και τον ξαποστείλαμε. Εσείς να τον πάρετε μπας και δείτε τα ποσοστά σας διψήφια.
-Εμείς, Ίδρυμα ανιάτων δεν θα γίνουμε. Δικός σας είναι, εσείς να τον πάρτε που τον λανσάρατε και πρώτοι. 
-Σας τον χαρίζουμε. Όλος δικός σας. Στο κάτω-κάτω σε σας θέλει να έρθει.
-Κι εμείς πρέπει να τον θέλουμε; Σας γελάσανε. 
-Γιατί! Γιατί να μην τον θέλετε. Ευρωπαϊκό κόμμα δεν είσαστε; Ε, κι αυτός Ευρωπέος είναι. 
-Πάρτε τον γιατί θα σας τον κλέψει η Ελιά.
-Μακρυά από μας κι όπου θέλει ας πάει. 
-Βρε, αφού έχει κάνει συμφωνία για να επιστρέψει, τι μου λες τώρα. 
-Γι' αυτό μόλις άκουσε για κουμπαρά έχασε το πορτοφόλι του; 
-Τι να σου πω! Είστε εμπαθείς.
-Έχασε λέει και το βιβλιάριο. Ήταν παρέα με το πορτοφόλι.
-Μπορεί να του έπεσε παιδάκι μου.
-Μάλλον το έπεσε. 

-Γιατί να το πέσει! Εσύ θα έπεφτες το βιβλιάριο σου. 
-Εγώ γιατί!
-Μα τι κακόπιστοι που είστε τέλος πάντων! 
-Και σκατόψυχοι. Α! Να τα λες όλα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου