Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Σταύρος Θεοδωράκης: “Μ’ ένα σακίδιο αδειανό/πήρα τους δρόμους κάποιο πρωϊνό”






Το “παντελόνι καμπάνα”, υπέβαλε μέσω internet στον πρωταγωνιστή του “Ποταμιού” αίτημα για μια συνέντευξη και πήρε την παρακάτω απάντηση.

Αγαπητό, “παντελόνι καμπάνα”.
Ευχαρίστως να τα πούμε από κοντά. Εμείς όμως ζούμε μέσα στο Ποτάμι κι εσύ θα πρέπει να σηκώσεις τα μπατζάκια σου για να μην βραχούν.

Οπότε, του απάντησα: “Μα, καλά, ένα ζευγάρι παραπανίσιες γαλότσες, δεν υπάρχουν;”

Βεβαίως, μου ανταπάντησε και μου διαμήνυσε συγχρόνως ό,τι αν θέλω να πλατσουρίσω λιγάκι μέσα στο "Ποτάμι" του, μπορεί να ικανοποιήσει και την προτίμηση μου στο χρώμα της γαλότσας. Έχουμε, μου είπε, απ’ όλα τα χρώματα.

Ωραία, του έγραψα, θα σας περιμένω πάνω στη γέφυρα.

Όταν το τραίνο σφυρίξει τρεις φορές, ανέβα και προχώρα στο βάθος του διαδρόμου μέχρι να νοιώσεις έντονα τη μυρουδιά Αλατσι(σμένου) φαγητού, εκεί θα είμαι, μου είπε.

Πραγματικά, έτσι έγινε. Μόλις έφτασα στην κουκέτα, που είχε καταλάβει, με υποδέχτηκε με θερμή χειραψία, μαζί με το αινιγματικό του χαμόγελο και το όλο νόημα βλέμμα του. 

Κάθισε, μου είπε, το μόνο που θέλω, να μιλάμε στον ενικό, γιατί εγώ δεν εκνευρίζομαι σαν κάποιους άλλους.


κ. Θεοδωράκη, λυπάμαι (που δεν μπορώ να ικανοποιήσω το αίτημα σας), του είπα, γιατί εκτός του ό,τι είσαστε αρχηγός ευρωπαϊκού κόμματος, είστε και μια προσωπικότητα μεγάλου βεληνεκούς και κύρους, και μου είναι πολύ δύσκολο να εξομοιώνεται η ταπεινότητα μου μαζί σας, οπότε, ας αφήσουμε τα του ενικού κι ας επικεντρωθούμε στα προκείμενα.

Έκανε μια κίνηση με το κεφάλι του σαν να μου έλεγε ό,τι είχα δίκαιο.

Έβγαλα, λοιπόν, μέσα απ’ το σακίδιο μου, και έστησα, το μικρόφωνο, το σημειωματάριο, το στυλό διαρκείας, κάποια μολύβια και μερικά φιστίκια Αιγίνης που είχαν μείνει από προηγούμενη συνέντευξη, και... 

Επιτέλους!!! Τελείωνε η αγωνία και θα ξεκινούσα τις ερωτήσεις μου. Στον άνθρωπο που θα μας οδηγήσει πιο κοντά στην Ευρώπη. Που θα μας κοντύνει ακόμη περισσότερο. Την απόσταση από τας Ευρώπας. 

Κυρίες και κύριοι, ιδού ο νυμφίος. Ο Σταύρος του Νότου, του Ρέντσι και τσι λεβεντογέννας Κρήτης. Σε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης. Απολαύστε τον. 

Ο Αρχηγός περιμένει να κάνει "Τσα" τους εχθρούς που επιβουλεύονται το ποτάμι του

ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ

κ. Θεοδωράκη, βλέπω, φέρατε μαζί σας το φαγητό από το σπίτι.
_ Μου έμεινε η συνήθεια από τότε που δούλευα στα φορτηγά.
Τότε που κάνατε τα ένσημα σας, θα εννοείτε.
_Τι εποχές κι εκείνες, αλήθεια. Μακρινές, αλλά τις θυμάμαι λες και ήταν χθες.
Ηρωικές.
_Βέεεβαια.
Φαντάζομαι, να σας κόλλησαν όλα τα ένσημα.
_Ναι, βέβαια.
Ήταν βαρέα και ανθυγιεινά;
_Ορίστε!
Λέω... Όταν θα βγείτε στη σύνταξη, θα πάρετε κάτι παραπάνω, φαντάζομαι, γιατί τα ένσημα ήταν βαρέα και ανθυγιεινά.
_Μην είσαι σίγουρος. Μέχρι τότε μπορεί να έχουν καταργηθεί οι συντάξεις.

ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ

Το Ποτάμι τι λέει για τις συντάξεις;
_Εγώ και το Ποτάμι μου δεν θα ασχοληθούμε προς το παρόν με αυτά τα θέματα.
Δηλαδή!!!
_Θα τα αφήσουμε για μετά τις εκλογές.
Μα οι ψηφοφόροι περιμένουν να ακούσουν για να αποφασίσουν.
_Κοίτα, το θέμα δεν είναι αν θα πάρει ο συνταξιούχος ένα κατοστάρικο παραπάνω, κι αν θέλεις, δεν είναι αν θα πάρει σύνταξη.
Για το Ποτάμι, δηλαδή, τέζα οι συνταξιούχοι; 
_Όχι ακριβώς. Να σου το πω διαφορετικά. 
Είμαι όλος αυτιά.
_Εγώ και το Ποτάμι μου, υποσχόμαστε ό,τι θα αγωνιστούμε για μια δίκαιη Ευρώπη. Αυτό είπα στον Σούλτς και στον Φερχόφσταντ. Αν η Ευρώπη δεν γίνει δίκαιη, εμείς, στην Ελλάδα, τι να τις κάνουμε τις συντάξεις;

Η ΔΙΚΑΙΗ ΕΥΡΩΠΗ και Η ΔΥΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ 

Σωστά, για να έχουμε συνάξεις, πρέπει να μας δανείζουν οι Ευρωπαίοι, δηλαδή;
_Ακριβώς. Αν η Ευρώπη δεν γίνει δίκαιη, προσέξτε το αυτό, η Ελλάδα δεν θα γίνει ποτέ δυνατή.
Πως θα γίνει αυτό;
_Μα, με το Ποτάμι φυσικά. Η ψήφος των Ευρωβουλευτών του Ποταμιού θα είναι κρίσιμη για τη διαμόρφωση των συσχετισμών μέσα στο Ευρωκοινοβούλιο. 
Εννοείτε ό,τι οι, ένας, δυο, τρεις τέλος πάντων, που θα εκλεγούν με το Ποτάμι θα αλλάξουν τους συσχετισμούς στο ευρωκοινοβούλιο;
_Ακριβώς, γιατί όλες οι ομάδες θα θέλουν να μας εντάξουν στη δύναμη τους. 
Γιατί δεν το κάνατε αυτό όταν επισκεφτήκατε το ευρωκοινοβούλιο;
_Γι' αυτό ακριβώς. Οι τρεις συνομιλητές μας, Σούλτς, Φερχόφσταντ και Χάρμς, θεώρησαν ό,τι θα ήταν ανεύθυνο να ενταχθούμε τόσο γρήγορα, σε κάποια από τις πολιτικές ομάδες, πριν ακόμη γίνουν γνωστά τα αποτελέσματα . 
Δεν έχουν και άδικο, εδώ που τα λέμε.
_Όπως καταλαβαίνεις, όλοι καλοβλέπουν την ένταξη μας στην ομάδα τους. Αλλά εμείς, θα πουλήσουμε ακριβά το τομάρι μας. Έχουμε αυτό που χρειάζεται. Υπευθυνότητα, υπευθυνότητα, υπευθυνότητα. Και θα διαπραγματευτούμε υπέρ μιας δυνατής Ελλάδας.
Γιατί τρεις φορές; 
_Μα γιατί τρεις είναι και οι άξονες που θα κινηθεί το ποτάμι για να δυναμώσει την Ελλάδα.

Αυτή έμαθε ό,τι έρχεται ο Αρχηγός με το τραίνο
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Να τους απαριθμήσουμε;
_Βεβαίως
Πρώτος;
_Οι πηγές.
Σωστά. Χωρίς πηγές δεν υπάρχει ποτάμι.
_Ακριβώς. Τότε θα μιλούσαμε για ξεροπόταμο.
Που εντοπίζονται οι πηγές;
_Στην περιφέρεια, ψηλά, στα όρη και τα βουνά. Εκεί που ζουν οι άνθρωποι του μόχθου, της ανέχειας και της εκμετάλλευσης
Δεύτερος;
_Η κοίτη.
Βέβαια. Χωρίς κοίτη το Ποτάμι δεν οδηγεί πουθενά.
_Η κοίτη είναι προϋπόθεση για να μεταφερθεί τη μάζα του νερού ήρεμα, και να μην σημειωθούν εκτροπές και επικίνδυνες πλημμύρες. 
Τρίτος;
_Οι εκβολές.
Που εντοπίζονται, που;
_Που αλλού; Στη γαλάζια θάλασσα. 
Την σκυλοπνίχτρα που λέει και το τραγούδι.
_Δεν ξέρω αν είναι σκυλοπνίχτρα, αλλά όταν μπαίνεις μέσα της νιώθεις ό,τι ολοκλήρωσες τον προορισμό σου σαν Ποτάμι.
Ναι, αλλά, δεν θα’ πρεπε να υπάρχει και πρόγραμμα;
_Νομίζω ό,τι μόλις το ανάλυσα.
Το πρόγραμμά σας!!!
_Για το πώς θα κινηθεί το Ποτάμι προγραμματικά. 
Μάλιστα!!! Τελικά είναι σε όλα πρωτοπορία το Ποτάμι.
_Αν υπαινίσσεσαι αυτό που κάνουν τα υπόλοιπα κόμματα, που τυπώνουν κάποια ιλουστρασιόν εγχειρίδια με κάποιες αρλούμπες, εμείς δεν θα τους ακολουθήσουμε σ’ αυτό, έχουμε το internet, στο κάτω κάτω είμαστε και οικολογικό κόμμα, δεν θα ανεχτούμε να θυσιαστούν μερικά δέντρα ακόμη. 
Δεν πρέπει να γνωρίζει ο ψηφοφόρος τι πρεσβεύει το κόμμα.
_Τέλος πάντων. Μετά τις εκλογές θα κάνουμε ιδρυτικό συνέδριο.
Να που όλα γίνονται στην Ελλάδα. Πρώτα συμμετοχή σε εκλογές και μετά ίδρυση.
_Έτσι είναι. Αν δεν αλλάξουν τα κακώς κείμενα δεν θα αλλάξει ποτέ αυτός ο τόπος. 
Θα έχουμε μαλλιοτραβήγματα στο συνέδριο, όπως συμβαίνει στα άλλα κόμματα;
_Αποκλείεται. Το κλίμα θα είναι οικογενειακό.
Πατριαρχικό;
_Με τίποτε, οι σχέσεις μου με το Πατριαρχείο δεν είναι και οι καλύτερες.

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ και ΟΙ ΑΡΧΕΣ

Κάποιοι λένε ό,τι έχετε τα πλέον υπεύθυνα άτομα στο κόμμα σας.
_Όχι μόνον υπεύθυνα αλλά και καταρτισμένα.
Όπως ήταν ο κ. Δήμου;
_Ο κ. Δήμου είναι ένας καλός φίλος. 
Είναι και ένας διανοούμενος με άποψη.
_Που είναι όμως διαφορετική.
Από ποια;
_Από τις συγκεκριμένες αρχές που έχουμε. 
Α! Που τις ανακαλύψατε, πότε;
_Υπήρχαν πάντα.
Ο κ. Δήμου, πριν χαρακτηρίσει ειδωλολατρικό το έθιμο της μεταφοράς του Αγίου Φωτός, είπε και κάτι άλλο.
_Δεν το έχω υπ' όψιν μου.
Ό,τι τα Σκόπια μπορούν να ονομάζονται όπως θέλουν, ακόμη και Μακεδονία.
_Αυτό είναι άλλο πράγμα από το να θίγεις το θρησκευτικό συναίσθημα του κόσμου.
Δηλαδή, Ελλάδα και ορθοδοξία είναι διαφορετικά πράγματα;
_Όχι ακριβώς. Να το πω διαφορετικά.
(Να το πάλι!) 
_Η πατρίδα μας είναι η Ε.Ε. και πρέπει να γίνουμε μια Ομόσπονδη Ευρώπη στην οποία θα παραχωρηθούν εξουσίες. 
Αυτό νομίζω έχει ολοκληρωθεί. 
_Υπολείπονται κάποιες λεπτομέρειες 
Όπως;
_Η κατάργηση του στρατού και των συνόρων. Τα σύνορά μας θα είναι τα σύνορα της Ευρώπης.
Τα οποία θα φυλάνε οι Φινλανδοί και οι Πολωνοί; 
_Ο Ευρωπαϊκός στρατός.
Δηλαδή, τέρμα ο Έβρος για τα φανταράκια μας;
_Τέρμα.
Να και κάτι που δεν είναι αστείο. Τελικά έχει πρωτότυπες ιδέες το Ποτάμι.
_Έτσι ακριβώς. Και να ξέρεις, κάθε μέρα θα βγάζουμε και κάτι καινούριο. 
Να προλαβαίνουμε να το αφομοιώνουμε. 
_Το Ποτάμι είναι ένα χειροποίητο και αδιαμόρφωτο κίνημα.
Κάτι σαν ζελές, δηλαδή.
_Από το στόμα μου το πήρες.
Και ο κ. Γραμματικάκης; Που θα τον ψηφίσει και ο κ. Πάγκαλος;
_Είναι ένας εξαιρετικός επιστήμονας κι ένας εξαίρετος άνθρωπος.
Θα τον ψηφίσουν και οι Σαρακατσαναίοι; 
_Δεν μας ενδιαφέρουν οι “αβλαβείς βοσκοί”.

Αυτός ακόμη περιμένει τον Αρχηγό
ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Οι αντίπαλοι σας, καραδοκούν. 
_Έχουν γνώση οι φύλακες.
Τι απαντάτε στον κ. Τζίμερο για τη συμβουλή που σας έδωσε;
_Δεν την έχω υπ’ όψιν μου. Τι ακριβώς είπε;
Είπε, πως πριν τις εκλογές όλοι ήταν μαζί του, μετά δεν τον ήξερε κανείς.
_Είχε Mega μου αυτός;
Όχι.
_Αμ, πως.
Για το Συριζα τι έχετε να πείτε;
_Δεν έχει πρόγραμμα.
Και θέλει να κυβερνήσει, ε;
_Αυτό ακριβώς να μου πείτε. Γίνονται αυτά τα πράγματα;
Για τον κ. Κουβέλη;
_Θα υπερασπιστώ τις αξίες της αριστεράς.
Για το ΠΑΣΟΚ;
_Και τα κόλλυβα για το μνημόσυνο με δανεικά είναι.
Για τη Χρυσή Αυγή;
_Ένα μεγάλο κρίμα. Γιατί υπήρχαν και καλά παιδιά. Θα μπορούσαν να ψηφίσουν το Ποτάμι.
Θα το δεχόσασταν!!!
_Η ψήφος δεν μυρίζει.
Ναι αλλά αυτή βρωμάει!!! Μας έμεινε η Νέα Δημοκρατία.
_Στον κ. Σαμαρά θα υποβάλω 20 ερωτήσεις. Κι απ’ τις απαντήσεις του θα αποφασίσω αν μπορώ να συνεργαστώ μαζί του.
Τις έχετε έτοιμες τις ερωτήσεις;
_Τις περισσότερες.
Μας λέτε μια.
_Βεβαίως. Θα τον ρωτήσω αν πιστεύει στο θεό.
Σωστά πώς να συνεργαστείς με έναν άπιστο.
_Διότι αν πιστεύεις στο θεό έχεις μπέσα. Έτσι λέγαν οι παππούδες μας.

Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Από ρευστό πως πάει το Ποτάμι;
_Δόξα το Θεό.
Μέλη, δεν έχει. Οργανώσεις, δεν έχει. 
_Έχει φίλους.
Πρέπει να είναι πολλοί.
_Όχι απαραίτητα. Οι πολλοί δημιουργούν υποχρεώσεις.
Ή να είναι ματσωμένοι.
_Εναλλακτικά, θα έλεγα, ναι.
Ο κ. Δήμου μίλησε για κάποιο “μυστικό”.
_Το Ποτάμι δεν έχει μυστικά. 
Μήπως το μυστικό έχει Ποτάμι;
_Κοίτα, αυτά είναι κακοήθειες που τις επαναλαμβάνουν οι αντίπαλοι μας γιατί βρίσκονται σε κατάσταση πανικού.
Ο κ. Δήμου είναι αντίπαλος σας.
_Ο κ. Δήμου δεν εννοούσε αυτό που είπε.
Δεν νομίζω να μην ξέρει τι λέει ο κ. Δήμου.
_Ξέρω όμως εγώ τι λέω. 
Είπε ό,τι έχετε τη στήριξη ξένων παραγόντων.
_Όχι ακριβώς. Να το πω λιγάκι διαφορετικά.
(Ωχ! Ξανά πάλι)
_Για να μην γίνεται παρανόηση και βγαίνουν λανθασμένα συμπεράσματα.
Εγώ προσωπικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Ο κόσμος όμως λέει διάφορα.
_Ο κόσμος παρασύρεται από τους ανεύθυνους.
Σ’ αυτό δεν έχετε άδικο.
_Εμείς δημοσιοποιούμε τα έξοδά μας. 
Βγάζω το καπέλο μου. Αν φόραγα, δηλαδή, θα το έβγαζα.
_Έχουμε κουπόνια.
Δοκιμασμένα πράγματα.
_Έρχεται κάποιος και σου λέει. “Πόσα κουπόνια έχεις στο σακίδιο;” Του λες έναν αριθμό. Σου λέει, δώστα μου όλα. Τι να του πεις. Δεν σου τα δίνω γιατί δεν σε ξέρω! 
Πληρώνει, τα παίρνει και φεύγει!!!
_Ακριβώς.
Χωρίς να πει τίποτε!!!
_Ακριβώς.
Ούτε ένα γεια. Ένα, θα τα ξαναπούμε!!!
_Ακριβώς. Το Ποτάμι απευθύνεται σε όλους. Απευθύνεται πρώτα απ’ όλα στον αριστερό ψηφοφόρο. Γιατί αξίζει κάτι περισσότερο. Δεν θα κάνω αυτό που έκαναν κάποιοι άλλοι. Είναι προσβολή αυτό. Να δίνω κουπόνια στον εργάτη που τα πληρώνει απ’ το υστέρημα του και να αρνούμαι να δώσω σ’ αυτόν που θέλει να στηρίξει την προσπάθεια μου. 
Σκεφτήκατε μήπως, άθελα σας, κάνετε λάθος;
_Εγώ δεν θα γίνω ούτε το δεξιό, ούτε το αριστερό λάθος.
Άνθρωποι είμαστε.
_Και δεν θα γίνω ούτε το μεσαίο.

ΤΑ ΓΚΑΛΟΠ και Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Αυτό κι αν κάνει λάθη. Μήπως, μ' αυτά και μ' αυτά, από το 15% το Ποτάμι πάει για το 1,5%; Μια υποδιαστολή είναι.
_Μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Το ποτάμι ήρθε για να μείνει. Κάποια άλλα κόμματα είναι που θα πάνε σπίτι τους. 
Πως γίνεται και ένα κόμμα χωρίς πρόγραμμα, χωρίς στελέχη και γραφεία να παίρνει στα γκάλοπ διψήφιο ποσοστό; 
_Εμένα ρωτάς!
Η απάντηση σας είναι όντως αφοπλιστική!!! 
_Να το πω λιγάκι διαφορετικά, για να μην γίνεται σύγχυση.
(Ωχ! Ξανά) 
_Εγώ, για να πω την αλήθεια, δεν έκανα τίποτε άλλο. Καθώς ξυριζόμουν ένα πρωί, κοίταζα τη φάτσα μου στον καθρέφτη και μου άναψε ένα λαμπάκι. Ωραία φάτσα είπα, για αρχηγό κόμματος. Έτσι έγινε. Τα υπόλοιπα είναι κουραφέξαλα. Μέχρι κι εγώ απορούσα. Μα είναι δυνατόν να μου δίνουν τα γκάλοπ 10%, έλεγα στο εαυτό μου. Μέχρι που το πίστεψα και να που προχωράμε.
Για πού;
_Μα για το 20%
Αυτός είναι ο επόμενος στόχος. 
_Ακριβώς. Γιατί αν δεν έχεις στόχους σήμερα στην πολιτική καλύτερα να πας σπίτι σου.
Αρκεί μόνον αυτό;
_Όχι βέβαια.
Τι άλλο χρειάζεται το Ποτάμι.
_Το Ποτάμι δεν χρειάζεται τίποτε άλλο. Η χώρα χρειάζεται το Ποτάμι.
Ναι, αυτό έγινε κατανοητό. Είναι όμως αρκετό για να γίνει ο στόχος εφικτός; 
_Το Ποτάμι δεν απευθύνεται μόνο στους φανατικούς τηλεθεατές και στους αργόσχολους που κοιμούνται με ανοιχτή την τηλεόραση, όπως συμβαίνει με τους “Πρωταγωνιστές”.
Σε ποιους άλλους;
_Στους άνεργους.
Και τους λέει, Τι;
_Ό,τι θα τους βρει δουλειά και μάλιστα πολύ σύντομα.
Μας το εξηγείτε; Γιατί αυτό είναι το ζητούμενο.
_Θα αλλάξει την ώρα μετάδοσης των “Πρωταγωνιστών”. Θα μεταδίδονται τις πρωϊνές ώρες.
Τι να πω!!! Δίνω ρέστα.
_Έτσι θα ανέβει και το ποσοστό και θα ξεπεράσουμε ακόμη και το 20%.
Της τηλεθέασης;
_Και όχι μόνον. Γιατί αν δεν υπήρχε η εκπομπή δεν θα υπήρχε κόμμα.
Κάτι χρωστάτε δηλαδή.
_Τα πάντα θα έλεγα.
Οπότε όλα οδηγούν στο σπίτι.
_Και στην εκπομπή. Αρκεί να γίνει πρωϊνή. Να με βλέπει και καμιά ψυχή.


Πρόσεξα τον Αρχηγό, που κοίταζε έξω από το παράθυρο της κουκέτας. Το πρόσωπό του είχε φωτιστεί μ’ ένα διάφανο φως. Το τραίνο μόλις είχε μπει στη στενή κοιλάδα και ακολουθούσε τον ρου του ποταμού. 

Όλη η αντανάκλαση του φωτός απ’ τα χρυσοπράσινα νερά του περνούσε απ’ το παράθυρο και έπεφτε φωτίζοντας το μελαγχολικό πρόσωπο του αρχηγού. Ένοιωσα ρίγος να με διαπερνάει. Σημαδιακό σκέφτηκα. 

Το βλέπεις; Γύρισε ο Αρχηγός και μου είπε. Με το αινιγματικό του χαμόγελο να κρέμεται από τα χείλη του σαν μισοσβησμένη γόπα. 

Τύφλα να’ χει η Τζοκόντα και ο Ντα Βίντσι. Ήθελα να βγάλω τη φωτογραφική μου μηχανή, να τον κάνω κάδρο. Σκέφτηκα, είναι προσωπική στιγμή και έπνιξα την επιθυμία μου.

Να γιατί αποφάσισα να δώσω στο κόμμα μου αυτό το όνομα. Μου είπε με νόημα. 

Κούνησα το κεφάλι μου αμήχανα. Ήθελα να του πω πως δεν το κατάλαβα, αλλά φοβήθηκα, μην του χαλάσω τη στιγμή. Και δεν θα το άντεχα. 

Τον κέρασα μερικά φιστίκια Αιγίνης και βύθισα τις σκέψεις μου στα νερά του ποταμού, αναζητώντας το βαθύτερο νόημα. 


* Εφιστώ την προσοχή στο αναγνωστικό κοινό του "παντελόνι καμπάνα". Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν κάποιες, δήθεν, συνεντεύξεις του Αρχηγού Σταύρου. Είναι όλες ψεύτικες (κοινώς μαϊμού). Η μοναδική και άρα πραγματική συνέντευξη που έδωσε ο Μεγάλος Αρχηγός είναι στο αριστερό μπατζάκι του "παντελόνι καμπάνα". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου