Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2013

Χρυσαυγήτες v Σύνδεσμοι ΠΑΟΚ 0-1


Τους κοπρίτες, δεν τους έφταναν οι είσοδοι των τηλεοπτικών σταθμών, θέλησαν να αφοδεύσεουν πάνω στην ιστορία. Στις μνήμες ενός λαού που ξεριζώθηκε απ' τις πατρίδες του. Θυμάμαι τον πατέρα της μάνας μου να μιλάει για την πατρίδα του με νοσταλγία. Εκείνος ο τόπος ήταν η πατρίδα του. Χάθηκε. Διωγμένος και κυνηγημένος έφτασε στη μητέρα Ελλάδα και ρίζωσε, έγινε ο τόπος αυτός η νέα του πατρίδα, στέργιωσε και έδωσε και την ψυχή του γι' αυτή στα χρόνια που ακολούθησαν. Μα δεν ξέχασε ποτέ ό,τι για όσα υπέφερε, για τον ξεριζωμό που έζησε, για τα πρόσωπα που έχασε, του έφταιξαν κάποιοι, που σήμερα, οι μεγαλοϊδεάτες (τρομάρα τους) απόγονοι τους, ζητάνε και τα ρέστα.  

Η πρώτη, συντεταγμένη, ήτα των παραγεμισμένων μπουρεκάκιδων ήρθε με πάταγο. Οι απανταχού Σύνδεσμοι των οπαδών της ιστορικής ομάδας, που κουβαλάει τις μνήμες ενός ξεριζωμού, κι έχει ζυμωθεί με τα πολιτικά τεκταινόμενα στη χώρα της "αρπαχτής", τους στόλισαν όπως τους αξίζει, με μια ακολουθία σκληρών ανακοινώσεων και όχι μόνον. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Έγραψε ο ΙΟΣ, έγραψε και η Αυγή. Άλλωστε οι ανακοινώσεις των Συνδέσμων του ΠΑΟΚ, όπως και αυτές των χρυσαύγουλων, που ξεθάρρεψαν και νόμισαν πως αν καταφέρουν να φέρουν το παιγνίδι στην έδρα τους θα σκοράρουν, υπάρχουν αναρτημένες σε πολλά σάϊτ.  

Σε 'κείνο που θα σταθώ, και δεν είναι ο κρετινισμός των ανθρωπόμορφων τεράτων, ούτε το συμπαγές μπλοκ των οπαδών, άλλωστε αυτό ήταν αναμενόμενο, οι οπαδοί αυτοί, πέρα από τις όποιες, άλλες, διαφορές τους, αυτό που έχουν περίσσιο, είναι η αγάπη για την ομάδα τους, που γι' αυτούς ειδικότερα, είναι παραπάνω κι από "ιδέα", είναι το φάρμακο για όλα, λατρεία που κάποτε γίνεται φαρμάκι, αλλά δεν σταματούν εκεί, την επόμενη ξεκινάνε πάλι να γράφουν χιλιόμετρα για να βρεθούν, σε όποιο πέταλο τους λάχει, να μην σταματήσουν να τραγουδάν ακόμη και στις πίκρες. Μ' αυτούς τους οπαδούς τόλμησαν να τα βάλουν, τα φασιστόμουτρα. Την πάτησαν. Πήραν τις απαντήσεις τους. Δεν ήξεραν; Ας ρώταγαν. 

Θα σταθώ, σε ένα σημείο της ανακοίνωσης των απόγονων των γερμανοτσολιάδων. Το μεταφέρω αυτούσιο από την ανακοίνωση τους. "Αναρωτιόμαστε αν όλοι αυτοί που έσπευσαν «να φάνε» τον Κατίδη, ο οποίος απεδείχθη ότι όντως δεν ήξερε τι έκανε..." Ο περήφανος ινστρούχτορας συντάκτης της ανακοίνωσης, αν ζούσε στα χρόνια του Γκέμπελς, θα είχε σταλεί στο ανατολικό μέτωπο, ή λόγω βλακείας, σε κάποιο στρατόπεδο συγκέντρωσης να βαράει γερμανικό νούμερο. Τι μας λέει, λοιπόν, ο ανόητος νεογκεσταπίτης; Ό,τι ο Κατίδης άδικα τιμωρήθηκε, ....γιατί δεν ήξερε τι έκανε.... 

Τι μεμπτό έκανε ο Κατίδης και τιμωρήθηκε; Χαιρέτησε ναζιστικά, το είδαν όλοι. Δεν στέκομαι στο προσωπικό. Αν ήξερε ό,τι ο χαιρετισμός αυτός είναι το αφήγημα των νεοναζιστών, ότι παραπέμπει στο τερατώδες που έζησε όλη η υφήλιος τον περασμένο αιώνα, στους μακελάρηδες της ανθρωπότητας, τότε δικαίως τιμωρήθηκε. Αν δεν γνώριζε τι σημαίνει ο χαιρετισμός αυτός, κάτι που φαίνεται να γνωρίζει πολύ καλά ο συντάκτης της μπροσούρας, "απεδείχθη ότι όντως δεν ήξερε τι έκανε..." αναφωνεί, τότε αδίκως τιμωρήθηκε. Αλλά, φευ, ο χαιρετισμός αυτός, όπως ισχυρίζονται τα κατακάθια του βόθρου, ό,τι δήθεν είναι αρχαιοελληνικός χαιρετισμός, τότε, γιατί να τιμωρηθεί ο νεαρός ποδοσφαιριστής; 

Το ερώτημα που προκύπτει, είναι, αν αυτοί που τους στηρίζουν με την ψήφο τους, και δεν μιλώ για τα "γιουβαρλάκια" με τα ξυρισμένα κεφάλια, αν γνωρίζουν το ποιόν αυτών των ανθρώπων. Αν κάποιος ονειρεύεται μεγάλες ιδέες, δικαίωμα του. Αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Η απάντηση σ' αυτό μπορεί να δοθεί περιληπτικά, χρίζει όμως περαιτέρω ανάλυσης. Ένα δεύτερο ερώτημα είναι, αν οι πολίτες αυτής της χώρας, η κοινωνία σύσσωμη, οι θεσμοί και το συντεταγμένο κράτος είναι σε θέση να διασφαλίσουν την δημοκρατία. Αν θα αποφασίσουν επιτέλους ό,τι η αγάπη προς τη δημοκρατία είναι ανάλογη της αγάπης των οπαδών του ΠΑΟΚ προς την ομάδα τους.

1 σχόλιο:

  1. Επί του θέματος δηλώνω άγνοια, αλλά ήρθα να σου πω ότι διακρίνω κάποιες αλλαγές στο μπλογκ (που λέγαμε πριν αρκετές μέρες) Η μεταφορά της λίστας δεν έγινε από ότι είδα. Δύσκολο; Ή αποφάσισες να το αφήσεις ως έχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή