Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

" Ο Μέγας Κατηφορίζων"



Τα 'μαθες Αρετούσα μου τα ζοφερά μαντάτα,
ο Γιάννης σου εροβόλησε στου Σαμαρά τη στράτα.
Μέρες τον επερίμενε απ' το Αμέρικα για να γυρίσει,
κι είχεν αδειάσει την καρδιά, για να.... του τη χαρίσει.
Μα την άδεια την καρδιά, με μήλα, πως να την εγιομίσει.
Κι ο Γιάννης σου του έψαλε μια, για να... τον επιχορηγήσει.
"Σαν σκότισε ο ουρανός, έφερες τους φίλους σου στ' αλώνι,
κι απ' την πολύ αγάπη, ο Σπιθόλιοντας, έσκασε σαν μπαλόνι"
Ε, μωρέ Γιαννιό, ίντα κάνεις.... ετσί κάτω.
Το πουγκί μου άδειασε και λαχταρώ γιομάτο.


Ίντα θέλεις το πουγκί, εσύ... άνθρωπος μουσάτος.
Περνιέμαι κουζουλός εω μωρέ, η για καπάτσος γάτος.
Αχ, μωρέ Γιαννιό, ο γάτος πάει με την ουρά του προς τα πάνω,
εσύ την έβαλες στα σκέλη σου τα δυο... και τα 'κανες απάνω.
Έβγαλες στον κώλο σου φωτιά, σαν άκουσες ανηφορίζων,
κι εσκέφτηκες πως πολλά-πολλά θα είναι τα λαμπυρίζων.
Αχ, μωρέ Γιαννιό, κάλιο κουζουλός ξεβράκωτος να είσαι,
απ' το να χάνεις το μυαλό, τώρα, στα γεράματα που είσαι.
Όλοι τσ' αυτοί Αρετούσα μου, οπού με κακολογούνε,
την τύχη μου ζηλεύουνε, μα και τη δόξα μου ποθούνε.
Κι αν εγώ πεθύμησα, το λοιπόν, στο πιάτο μου χαβιάρι,
είναι γιατί ονειρεύτηκα, πως είμαι... ακόμα παλικάρι.
Αχ, μωρέ Γιαννιό, κι αν είσαι παλίκαρος τσ' φακής,
απ' το μάτι φαίνεσαι πως έπεσες σ' τσ' τρύπα τσ' πορδής.
Τι τα 'θελες εσύ τα βραχιόλια και τα μπιχλιμπίδια,
εσύ μωρέ, που έχεις πίσω σου ένα σωρό στολίδια.
Αχ, μωρέ Γιαννιό, κι αν το φράκο έβαλες, έμεινες κουρκούτι,
μέχρι που πήρες εύσημα, ακόμα.... κι απ' τον Μουρούτη.
Μην τους ακούς Αρετούσα μου, όλοι τους με βάλανε στο μάτι,
έχουν λερωμένη τη φωλιά και βγάζουν πάνω μου το γινάτι.
Επίτρεψέ μου να σου πω Αρετούσα μου, εγώ αγάπησα εσένα,
μα πιότερο απ' αυτούς που φιλώ το χέρι τους.... κανένα.
Α 'πε μωρέ σύντεκνε οπού στέκεις στην κατάλληλη θέση,
και ειπέ μαι να μάθω κι εγώ ό,τι δεν εφόρεσες το φέσι.
Για και χαρά, σε σένα μωρέ Γιαννιό, το γιό του ψηλομύτη
που 'χεις άσπρη την κεφαλή, μα από μυαλό... κομήτη.

1 σχόλιο:

  1. Αν υποψιαστώ ότι είσαι Κρητικός, θα πεθάααανω!! Να, δες κι αυτό να καταλάβεις:
    http://pistos-petra.blogspot.gr/2013/08/blog-post_20.html

    Καλό σου απόγευμα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή