Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Θα μεταναστεύσω αν κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ



Το "Παντελόνι Καμπάνα" μετά από την επιτυχία της συνέντευξης με τον πρωθυπουργό της χώρας κατάφερε (επί τέλους) και δεύτερο άθλο. Να πάρει συνέντευξη από το ανερχόμενο αστέρι, στέλεχος του όλου... από το υπόλοιπον ΠΑΣΟΚ, Αλ Σάλεχ Αφροδίτη.   

Η κ. Αλ Σάλεχ Αφροδίτη εργάζεται εθελοντικά στον τομέα επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ μέχρι αυτό να καταφέρει να ξεχρεώσει τα θαλασσοδάνεια και να μπορέσει να προσφέρει ένα μισθό στα στελέχη του, γιατί, για κυβερνητικές θέσεις ούτε λόγος να γίνεται, πέρασαν οι εποχές των παχέων αγελάδων.






Αν κατάλαβα καλά, σας έχει μπει ο ΣΥΡΙΖΑ στο μάτι!

_Και όχι μόνο. Είναι παλούκι. Και πρέπει να το μάθει ο κόσμος. Να φυλάγεται.


Καμιά φορά όμως και το παλούκι είναι καλό! 


_Εννοείται. Αλλά αυτό είναι διαφορετικό.


Που έγκειται η διαφορά;



_Μα δεν το βλέπεις. Οι άνθρωποι είναι Σταλίνια. Το σήμα τους μόνο να δεις. Είναι γυριστό και στη μέση έχει ένα σφυρί μ' ένα κεφάλι ΝΑ!!!

Σας φοβίζει το κεφάλι;


_Εγώ, να σου πω την αλήθεια, δεν φοβάμαι τίποτε. 


Να υποθέσω ό,τι έχετε συνηθίσει στο "σφυροκόπημα";


_Ακριβώς. Άλλωστε κι εγώ απ' την αριστερά προέρχομαι.  


Αυτό να λέγεται.



_Απ' τα γεννοφάσκια μου θυμάμαι, μου δίνανε το γάλα σε μπιμπερό με σχήμα σφυροδρέπανου. Αλλά είναι γνωστό ό,τι την αριστερά την έχουνε καβαλήσει ουκ ολίγες φορές.



Τελευταία, ας πούμε;

_Τελευταία το κακό ΠΑΣΟΚ.


Αυτό που ήταν στην εξουσία;


_Λάθος. Το ΠΑΣΟΚ της εξουσίας ήταν η καλύτερη περίοδος της νεοελληνικής πολιτικής ιστορίας.  


Αυτό ήταν το καλό! Οπότε το κακό;


_Αυτοί που φύγανε για να πάνε στο ΣΥΡΙΖΑ. 


Αυτοί κυβέρνησαν όταν το ΠΑΣΟΚ ήταν στην εξουσία;


_Όχι, αλλά αυτοί ήταν το παρασκήνιο.


Είχε παρασκήνιο το ΠΑΣΟΚ;


_Να σου πω την αλήθεια, δεν το γνωρίζω, γιατί τότε ήμουνα στο ΚΚΕ εσωτερικού και τον Συνασπισμό.


Το 1987 τελείωσε το ΚΚΕ εσωτερικού, τότε ήσασταν.... 


_15 χρονών. Σου είπα, απ' τα γεννοφάσκια μου ήμουν αριστερή.


Και πως ανταλλάξατε το σφυροδρέπανο με τον ήλιο;   



_Θέλει και ρώτημα; Ο ήλιος είναι ζωογόνος. Ρίχνει τις ακτίνες του κάθετα και σε καρφώνει μέχρι μέσα στο μεδούλι. Σου δίνει ό,τι χρειάζεσαι για να συνεχίσεις τη ζωούλα σου. 

Στο ΠΑΣΟΚ πότε πήγατε;


_Το 2010, μετά την Marfin.


Για να μην κατηγορηθείτε ό,τι υποστηρίζετε τους τρομοκράτες; 


_Το είπε και ο Πάγκαλος.

Το 2009 ήσασταν σύμβουλος του κ. Βούγια στο Δημόσιας Τάξης;


_Και έπαιρνα μισθό 942 ευρώ μαζί με τις "υπερωρίες" και τα "οδοιπορικά".


Και πως εσείς μια αριστερή βρεθήκατε σύμβουλος υφυπουργού;


_Τι να σου πω, εμένα μου είπανε, "θα πας εκεί να πιάσεις δουλειά". 


Το ΠΑΣΟΚ σήμερα ταλανίζετε από διάφορα σκάνδαλα. 


_Λάθος. Το ΠΑΣΟΚ έβγαλε την υπόθεση Τσοχατζόπουλου. 

Τον οποίο είχε αθωώσει στην εξεταστική της βουλής. 


_Ακριβώς. Τον αθώωσε το κακό ΠΑΣΟΚ και τον καταδίκασε το καλό ΠΑΣΟΚ.

Τι είναι αυτό που φοβάται ο κ. Βενιζέλος.

_Τον αποεκτσογλανισμό της κοινωνίας του ΠΑΣΟΚ.

Σας αρέσει αυτό το λεξιλόγιο του αρχηγού σας;


_Είναι πολύ κουλ. Το είπε και ο Βιτγκενστάιν, για να εξηγήσει τη σημασία της γλώσσας και των λέξεων στη σκέψη κάθε υποκειμένου: «Τα όρια της γλώσσας μου είναι, τα όρια του κόσμου μου».


Πως βλέπετε τις τελευταίες δημοσκοπήσεις;   


_Μόνο σαν αστείο. Εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ έχουν βαλθεί να εξαφανίσουν την μεγάλη δημοκρατική παράταξη αλλά ο λαός δεν θα το επιτρέψει. Δεν θα φέρει τους κομουνιστές για να του πάρουν τα σπίτια και να τον στείλει στα συσσίτια με δελτίο. 


Ο λαός καταδικάζει όσους τον κοροϊδεύουν. Τώρα θέλει να κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ.    


_Ανατριχιάζω μόνο που το σκέφτομαι. Τελεία και παύλα. Εγώ δεν θα γίνω φυτό.


Τι μου λέγεις; Δηλαδή μέχρι τώρα τι ήσουνα;


_Αν γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ θα αυτοεξωρισθώ στο Παρίσι.


Στο Παρίσι!!!    Ω! λα λα!


_Αν και μ' αρέσει περισσότερο το Μερκολίνο... εεεε... το Βερολίνο ήθελα να πω.

Σωστά το είπες.


4 σχόλια:

  1. Υπέροχη συνέντευξη! Σαν κι αυτή που την έβαλαν να μιλήσει το Σάββατο το πρωί στο Mega ( τυχαία στο ζάπινγκ έπεσα πάνω της ) και δεν ήξερε να αρθρώσει επιχείρημα!
    Πούλιτζερ σου πρέπει ;-)

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιγά μη σκίσει κάνα καλσόν!! Άλλη μια δήθεν τύπισσα, παντελώς τυχάρπαστη. Η συνέντευξη είναι όλα τα λεφτά!! (σου πάει πολύ αυτός ο ρόλος του δημοσιογράφου, κι εκείνης της πάει πολύ αυτός ο ρόλος της "και καλά") Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάλι θα μεταναστεύσω αν αλλάξει γνώμη η Αλ Σάλεχ Αφροδίτη και ξεμείνει στην Ελλάδα!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιτέλους! Τόσο καιρό ψάχνω για μια αληθινή συνέντευξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή