Πέμπτη, 17 Μαΐου 2018

οι δολοφόνοι του λαού της Παλαιστίνης απολαμβάνουν ιδιόρρυθμη ασυλία

Σάλος με την γελοιογραφία της Sueddeutsche Zeitung: Ο Νετανιάχου… στη Eurovision [pic] | Newsit.gr



Ενώ στην περίπτωση του (εμφύλιου) πολέμου στην πρώην Γιουγκοσλαβία, καταδικάστηκαν οι πρωταγωνιστές του για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ο Νετανιάχου συνεχίζει ανενόχλητος την γενοκτονία που ξεκίνησαν οι προκάτοχοί του μέχρι τον ολοκληρωτικό αφανισμό του λαού της Παλαιστίνης.

Ενώ στη Συρία στήνονται προβοκάτσιες για να βομβαρδίσουν, να καταστρέψουν υποδομές, να σπείρουν τον θάνατο, να μειώσουν το ηθικό των Σύριων, ώστε να γίνει ευκολότερη και χωρίς ανθρώπινες απώλειες για τους ανθρωπιστές της Δύσης η εισβολή, όταν και όποτε αποφασιστεί με πρόσχημα, τι άλλο, την εξάλειψη της τρομοκρατίας, ο Νετανάχιου συνεχίζει με μεγαλύτερη προσήλωση στην απομόνωση της Γάζας από ξηρά, θάλασσα και αέρα, καταδικάζοντας τον λαό της Παλαιστίνης σε λιμοκτονία.

Ενώ στο ΙΡΑΚ και στη Λιβύη οι φιλειρηνικές δυνάμεις των ανθρωπιστών της Δύσης εισέβαλαν για να υπερασπιστούν τα ανθρώπινα ιδεώδη, να σταματήσουν την αταξία και να εδραίωσαν την τάξη (τους), όπως την αντιλαμβάνονται οι κάθε Μπούσηδες επικουρούμενοι μιας ευρωπαϊκής κουστωδίας ανυπόληπτων πολιτικών, ο εγκληματίας κατά της ανθρωπότητας Νετανιάχου χαίρει εμπιστοσύνης για το θεάρεστο έργο του να εκτελεί γυναικόπαιδα.

Ενώ οι φιλειρηνικές δυνάμεις της Δύσης προετοιμάζουν το επόμενο θέατρο της ανθρωπιστικής τους δράσης στο ΙΡΑΝ και στην Βόρεια Κορέα, οι Νετανιάχοι του κράτους του Ισραήλ, στηρίζονται, χρηματοδοτούνται και εξοπλίζονται, διότι το έργο τους είναι θεάρεστο. Χρειάζονται τους Νετανιάχους κι αυτοί χρειάζονται τους θεούς της Δύσης. Ο δικός τους θεός τους έδωσε ό,τι είχε.

Υποστηρικτής των απάτριδων Κούρδων ο Νετανιάχου και επικριτής της παράνομης κατοχής της βόρειας Κύπρου. Ο δολοφόνος του κουρδικού λαού Ερντογάν, στηλιτεύει την γενοκτονία του λαού της Παλαιστίνης. Η κυνομαχία Νετανιάχου - Ερντογάν, για το ποιος έχει βουτηγμένα τα χέρια του περισσότερο στο αίμα, όταν και οι δυο τους τα έχουν βουτήξει μέχρι τους αγκώνες, η γελοιότητα του πράγματος. Η όλη κατάσταση ξεπερνάει τα όρια της παραφροσύνης σ' αυτήν την αλληλο-αποκάλυψη των εγκλημάτων τους. Τέτοιο αλληλο-κάρφωμα δεν έχει προηγούμενο. Αφήνουν άλαλο, γι' αυτό συνένοχο, τον δυτικό νεο-ανθρωπισμό.

Στο όνομα της προστασίας της μνήμης των θυμάτων του ολοκαυτώματος, που εν τέλει έγινε από εγκληματίες κατά της ανθρωπότητας, και στην προσπάθεια για την εξάλειψη του αντισημιτισμού σαν εκδήλωση εχθρότητας ενάντια στην εβραϊκή φυλή, γίνονται εγκλήματα από το κράτος του Ισραήλ κατά της ανθρωπότητας. Από τους επιγόνους του ολοκαυτώματος.

Η βίαιη έκφραση του αντισημιτισμού στην ναζιστική Γερμανία, που ολοκληρώθηκε με τη μορφή του ολοκαυτώματος, δεν έχει προηγούμενο και δεν μπορεί να επαναληφθεί. Είναι μια διαφορετική εχθρότητα προς την εβραϊκή φυλή από την φυλή του Χίτλερ.

Ο αντισημιτισμός, με την έννοια της προκατάληψης, εμφανίστηκε μετά την καθιέρωση του χριστιανισμού ως επίσημης θρησκείας της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και κορυφώθηκε τον μεσαίωνα. Συναντάται και στη διδασκαλία του Λούθηρου. Συναντάται επίσης και σε κάποιες κρατικές οντότητες της εποχής με τους επικεφαλής της χριστιανικής θρησκείας να αποτελούν την εκτελεστική εξουσία, ή να έχουν κυρίαρχο ρόλο και λόγο, και με την μορφή νόμων, επιτροπών, αλλά και διώξεων, να παράγουν και να αναπαράγουν την έχθρα, περισσότερο κατά των επικριτών τους (βλ. αιρέσεις) και λιγότερο κατά της Εβραϊκής θρησκείας.

Η ιστορική αντίθεση στον Ιουδαϊσμό, λανθασμένα αποκαλείται Αντισημιτισμός. Ο όρος Σημίτης είναι σχετικά πρόσφατος. Σημίτες ήταν οι λαοί που θεωρούσαν ό,τι προέρχονταν από τους γιους του Σημ, του πρωτότοκου γιου του Νώε. Οι γλώσσες που ομιλούσαν οι λαοί αυτοί, της Αραβικής χερσονήσου, θεωρούνται Σημιτικές γλώσσες. Πέραν της γλωσσολογίας ο όρος Σημίτης δεν έχει καμιά άλλη σημασία. Οι ναζί διαχωρίζοντας του Άραβες απέδωσαν αυτόν τον χαρακτηρισμό στους Ιουδαίους. Σωστότερος θα ήταν ο χαρακτηρισμός Αντι-ιουδαϊσμός αντί για αντι-σημιτισμός.

Υπήρχε ο χαρακτηρισμός αυτός στην αρχαιότητα και οφείλεται ιστορικά στην προβολή της θεωρία του περιούσιου λαού, από τους ίδιους, μέσω θεόπνευστων συγγραμμάτων. Από τον εκλεκτό λαό, που πήρε την άδεια απ' τον θεό του να κυριαρχήσει στη γη του. Ο Ιουδαϊσμός δεν ήταν μόνον θρησκεία. Ήταν και τρόπος ζωής. Τα τέκνα του θεού (του Ισραήλ) είχαν το απόλυτο δικαίωμα της επικυριαρχίας στην επικράτεια του θεού τους, όπως αυτή ορίζονταν κάθε φορά και ανάλογα με τις ανάγκες εποικισμού, παραγωγικές εκτάσεις και οχυρώσεις.

Αυτός ο αντι-ιουδαϊσμός στην εποχή της επιστήμης, που έχει ξεπεράσει κι αυτήν την αμφισβήτηση της ύπαρξης του θεού και κάποτε θα φτάσει να παράξει ύλη από νέφη ιόντων και αόρατων σωματιδίων, υπάρχει μόνον στο λεξιλόγιο όσων συνεχίζουν να θεωρούν τους γαλαξίες, πλήρεις ουράνιων σωμάτων, ως την σούπα που παρήχθη από την χύτρα ταχύτητος του Γιαχβέ.   

Τι θέλω να πω. Η ταύτιση των επικριτών, με οποιονδήποτε τρόπο εκδηλώνεται η κριτική, ενάντια στους εν ψυχρώ δολοφόνους άρχοντες του κράτους του Ισραήλ, εδώ να σημειωθεί ό,τι υπάρχουν και οι αντίθετες φωνές στο κράτος του Ισραήλ, λίγες αλλά δυνατές, ως ενέργεια αντισημιτική/αντι-ιουδαϊκή είναι πολλαπλώς ανιστόρητη και επικίνδυνη. Αθωώνει, με τον κίνδυνο να χαρακτηριστεί κάποιος θιασώτης των εγκλημάτων των ναζί κατά των Ιουδαίων, τα εγκλήματα που διαπράττονται από το μιλιταριστικό κράτος του Ισραήλ. 

υ.γ.  Δεν έχω καμιά αμφιβολία ό,τι η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ  για τις εκτελέσεις των Παλαιστηνίων από τους Ισραηλινούς δολοφόνους εντάσσεται στην γενικότερη δουλικότητα που χαρακτηρίζει την ελληνική μνημονιακή πολιτική. Η ίδια ανακοίνωση θα ήταν όποια κι αν ήταν η κυβέρνηση. Για να μην διαταραχθούν, οι πρόσφατα αναπτυχθείσες σχέσεις μεταξύ Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ με αφορμή την συνεκμετάλλευση των υδρογονανθράκων, φόρεσαν παρωπίδες. Στην τελευταία ανάρτηση "νοστάλγησα τον Πάγκαλο" σχολίασα αυτήν την ανακοίνωση του ΥΠΕΞ. Με μια παρωδία. Δείχνοντας το μέγεθος της αναλγησίας ενός πολιτικού που άλλα μας είχε συνηθίσει. Παραλλήλισα την ανακοίνωση με μια συνηθισμένη κυβερνητική πράξη σε ένα κοινωνικό φαινόμενο.


1 σχόλιο: