Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

το "Ποτάμι" θα αποζημιώσει τη Γερμανία για την αδικία που υφίσταται από την προεδρία της κ. Κωνσταντοπούλου στην επιτροπή της Βουλής για την διεκδίκηση των Γερμανικών αποζημιώσεων.

Ξέρεις από βέσπα! 
Γιατί από τα άλλα.... βράσε όρυζα.

(
by aristero mpatzaki)


Το "Ποτάμι" είναι ένα νέο κόμμα και ο αρχηγός του είναι ένας νέος πολιτικός. Όμως, οι Ποταμίσιοι Σπ. Λυκούδης και Σπ. Δανέλλης θεωρούνται έμπειροι πολιτικοί. Παρόλα αυτά υπέπεσαν σε πέναλτι. 

Μόνοι τους; Κομματάκι δύσκολο. 
Μετά από συνεννόηση; Το πιθανότερο.

Σταύρο μου, αγόρι μου, τζάμπα τα μαθήματα. Ας άφηνες τουλάχιστον το γιδοβοσκό, ή τον άλλονε, τον φαντασμένο, εκείνο το κοπέλι μωρέ, καλά κατάλαβες, τον πολιτικοαυνανιστή, που είναι χρόνια στο κουρμπέτι. 

"Οι θεσμοί αποκτούν κάθε φορά ειδικό βάρος από το ηθικό και πολιτικό ανάστημα αυτών, που τους υπηρετούν". 

Ν' αγιάσει το στόμα σου, Σταύρο μου, αγόρι μου. Πιο σωστή κουβέντα δεν άκουσα από σένα νε. Εγώ πάντα το 'λεγα, και θα το λέω. Την έχεις τη μαλαγανιά. Αυτό το κοπέλι, έλεγα, κάποια μέρα θα γίνει μεγάλος πολιτικάντης. Και να, που δεν έπεσα έξω. 

Σε βλέπω Σταυράκη μου, αγορίνα μου, και σε θαυμάζω. One man show. Πως τα καταφέρνεις βρε αθεόφοβε και κάνεις τους δικούς σου ρόμπες; 


Καλά, αυτός ο δυσκοίλιος, που τη βρίσκει με τις μυρουδιές, όλα τα καταπίνει; Ή κάνει το χαζό; Ρε μπας και τους έβαλες να υπογράψουνε κανένα συμβόλαιο; Σου ανήκουν ψυχή τε και σώματι. Αν το έκανες αυτό Σταυράκη μου, είσαι μεγάλη φάτσα.  

Διότι, να αποχωρήσουν απ' τη συνεδρίαση της Επιτροπής για τις Γερμανικές αποζημιώσεις, γιατί την ψώνισαν με τη Ζωή, κουτόχορτο δεν τρώμε.  

Μήπως χτύπησε το τέλι και σου είπανε, "Αρχηγέ τι κάνουμε;" και τους είπες, "κόψτε λάσπη;" 

Μάλλον, την είχανε ψωνίσει από πριν.  Πρώτα η αφεντιά σου, αγόρι μου, Σταυράκη μου. 

Το είπε ο Νικήτας ο Κακλαμάνης. 

Με την επανασύσταση της Επιτροπής για τις Γερμανικές αποζημιώσεις επικυρώθηκε από την Ολομέλεια και ο ορισμός της προέδρου της Βουλής ως προέδρου της Επιτροπής με βάση το 49 Α του Κανονισμού. 

Που ήσουνα ρε Σταύρακα. Σε είχε πάρει ο ύπνος; Κοιμόσουν; 

Γιατί αν ήσουνα ξυπνητός, ή το δέχτηκες, ή το απέρριψες. Όπως και να έχει, θα το θυμόσουνα. Ή μήπως έχεις επιλεκτική μνήμη;

Ρε γίγαντα της πολιτικής, τέτοια πατάτα ούτε ο Καρατζαφύρερ, για να μην πω ο Μιχαλόβλακας και ο Μπουμπούκος.

Και τώρα; Θα γυρίσουν πίσω σαν βρεγμένες γάτες και θα ζητήσουνε συγνώμη; 

Από ποιόν; Απ' τη Ζωή; Μα είναι δυνατόν!!! 

"Θα συνηγορήσουν στον ευτελισμό των θεσμών και στη μετατροπή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών σε ντεκόρ για τις παραστάσεις, που θέλει να ανεβάσει η κυρία Κωνσταντοπούλου."

Τι τα 'θελες Σταυράκη μου, αγόρι μου, εσύ ένας πρωταγωνιστής, να μπλέξεις με την "ποδοσφαιροποίηση της πολιτικής". 

Είδες τι κάνει ο ναρκισσισμός και η αμετροέπειαΣε βλέπω να σου κρεμάνε τα κουδούνια, Σταυράκι μου, αγόρι μου. 

Εντάξει. Το πήρανε το μήνυμα τα αφεντικά σου. Τώρα βάλε την ουρά στα σκέλια και στείλε τους πίσω στην Επιτροπή. Διότι το "Ποτάμι".... 

"έχει ταχθεί υπέρ της διεκδίκησης των γερμανικών αποζημιώσεων και θα συνεχίσει να ενισχύει τις σχετικές πρωτοβουλίες της ελληνικής κυβέρνησης." 

Αμ' έπος, αμ' έργον. 

Γρήγορα Σταυράκι μου, αγορίνα μου. Επιστροφή στην Επιτροπή για να μην την καπελώσει η Ζωή και παρθεί καμιά απόφαση που να ζητάει η Ελλάδα απ΄τη Γερμανία τον Ρήνο ποταμό, την πύλη του Βρανδεμβούργου και τη Μπάγερν Μονάχου.  

Τώρα θα μου πεις γιατί σου τα γράφω όλα αυτά, αφού δεν πρόκειται να τα διαβάσεις; 

Που ξέρεις όμως. Είναι απλά πράγματα που τα σκέφτεται ένας απλοϊκός άνθρωπος. Και τα απλά πράγματα τα σκέφτονται όλοι οι απλοϊκοί άνθρωποι. Και μπορεί κάποιον που τον διαβάζεις να τα έχει σκεφτεί, ή και να σου τα πει ακόμη.



υ.γ. χθες το βράδυ, συμπτωματικά, είδα ένα σχόλιο στο κανάλι του Καρατζαφέρη σχετικά με την "εισβολή" στη Βουλή για την οποία ξεσχίστηκαν όλα τα τσοντοκάναλα. 

Χαρακτήριζε τους "αντι-εξουσιαστές" ως "αντιεξουσιαστές με τις σαγιονάρες". 

Πιο ακριβής χαρακτηρισμός ομολογώ δεν υπήρξε. Μόνο που τους έβλεπες, έλεγες, αν αυτοί είναι αντιεξουσιαστές τότε οι "ποταμίσιοι" ετοιμάζονται για την επανάσταση του γλυκού νερού.   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου