Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Ο πονηρός βλαχοΔΟΛιος καραμπουζουκλής.

Ένας φίλος, μου έστειλε ένα mail και σας το μεταφέρω αυτούσιο.


Αγαπητό "παντελόνι καμπάνα"

Σε διαβάζω καθημερινά, σήμερα έμαθα ένα ανέκδοτο και είπα να σου το στείλω για να το μοιράσεις στους αναγνώστες σου.

Μπαίνει ο δάσκαλος στην τάξη κι αφού χαιρετάει τα παιδιά, τους λέει:
Σήμερα θα μιλήσουμε για τα επαγγέλματα και ρωτάει, ποιος θα θα μου πει τι είναι το επάγγελμα;
Όλα τα παιδιά μαζί σήκωσαν τα χέρια για να απαντήσουν, κι ο δάσκαλος διαλέγει τη Φωτεινή. 
Για πες μας τι ξέρεις για τα επαγγέλματα, τη ρωτάει;
Και η Φωτεινή απαντάει. Είναι αυτό που κάνουν οι άνθρωποι για να βγάζουν χρήματα, κύριε.
Μπράβο, Φωτεινούλα της λέει ο δάσκαλος και ξαναρωτάει τα παιδιά, ποιος θα μου πει μερικά επαγγέλματα που βγάζουν πολλά χρήματα;
Ξανά πάλι όλα τα παιδιά μαζί σήκωσαν τα χέρια για να απαντήσουν.
Για πες μου Θανάση εσύ ένα επάγγελμα;
Σηκώνεται ο Θανάσης όρθιος στο θρανίο του και λέει, ποδοσφαιριστής κύριε, αυτοί βγάζουν πολλά λεφτά.
Μπράβο σου Θανασάκη, του λέει ο δάσκαλος, και μετά ζητάει από την Βασιλική να του πει ένα δεύτερο επάγγελμα.
Σηκώνεται η Βασιλική από το θρανίο της και λέει, τραγουδιστής κύριε, αυτοί βγάζουν πολλά λεφτά, κι απ' ό,τι μου λέει η μαμά μου είναι και μαυρισμένα.
Μερικοί που ήξεραν γέλασαν και οι υπόλοιποι κοιτιόταν αναμεταξύ τους και ρωτούσαν τι να είναι τα μαυρισμένα χρήματα. 
Ο δάσκαλος γέλασε και είπε στη Βασιλική, πολύ σωστά Βασούλα, αλλά δεν είναι μαυρισμένα, είναι κατάμαυρα, και αμέσως ρώτησε τον Θεμιστοκλή, για πες μου εσύ Θέμη άλλο ένα επάγγελμα.
Κι ο Θεμιστοκλής απαντάει, μεγαλοδημοσιογράφος κύριε, κι ο δάσκαλος τον ρωτάει, γιατί μεγάλος; 
Γιατί αυτοί τα πιάνουν κύριε, έτσι λέει ο πατέρας μου.
Τι να πει κι ο δάσκαλος, κούνησε το κεφάλι του σαν να συμφωνούσε και συνέχισε τις ερωτήσεις του.
Τώρα θέλω να μου πείτε, αν γνωρίζεται, από έναν άνθρωπο που κάνει αυτά τα επαγγέλματα, και αμέσως ρωτάει τον Στέφανο, για πες μου έναν ποδοσφαιριστή Στέφανε. 
Κι ο Στέφανος σηκώνεται απ' το θρανίο του και λέει, ο Μέσι κύριε. 
Μπράβο Στέφανε του λέει ο δάσκαλος και ρωτάει τα παιδιά, ποιος θα μου πει έναν τραγουδιστή; 
Όλα τα παιδιά μαζί σηκώνουν τα χέρια τους και φωνάζουν, κύριε - κύριε, κι δάσκαλος διαλέγει την Χριστίνα. 
Για πες μας εσύ Χριστίνα έναν τραγουδιστή;
Και η Χριστίνα λέει, η Madona κύριε. 
Κι ο δάσκαλος της λέει ουάου, μπράβο Χριστινάκι, και ρωτάει για το τελευταίο επάγγελμα που διάλεξαν τα παιδιά.
Ποιος θα μου πει τώρα έναν μεγαλοδημοσιογράφο; 
Όλα τα παιδιά μαζί με δυνατή φωνή κύριε - κύριε, ζητούσαν από το δάσκαλο το λόγο για να απαντήσουν, κι δάσκαλος δίνει το λόγο στον Περικλή.
Για πες μας Περικλή έναν μεγαλοδημοσιογράφο, κι ο Περικλής απαντάει. 
Ο Πρετεντέρης κύριε, που μας ζαλίζει τα ούμπαλα κάθε βράδυ απ' την τηλεόραση . 
Ο δάσκαλος ετοιμάστηκε να μαλώσει τον Περικλή, αλλά δεν πρόλαβε, γιατί ακούστηκε μια δυνατή φωνή από το βάθος της αίθουσας. 
Λάθος, κύριε.
Όλοι γύρισαν προς τα πίσω και είδαν τον Τοτό να είναι όρθιος, με το χέρι σηκωμένο.
Ο δάσκαλος απόρησε, αλλά έδωσε το λόγο στον Τοτό, λέγοντας του, ποιο είναι το λάθος Τοτό; 
Κι ο Τοτός με μεγάλη σιγουριά του απαντάει. Δεν είναι μεγαλοδημοσιογράφος ο πρετεντέρης, κύριε.
Και τί είναι Τοτό, τον ξαναρωτάει ο δάσκαλος.
Ζώο, κύριε.
Έπεσε σιωπή στην τάξη κι ο δάσκαλος άρχισε να φωνάζει στον Τοτό.
Θα σε βγάλω έξω από την αίθουσα Τοτό, σταμάτα τις βλακείες σου.
Κι ο Τοτός λυπημένος και σχεδόν κλαίγοντας, ξαναλέει.
Μα, κύριε, αλήθεια σας λέω, ο παππούς μου στο χωριό, έχει ένα γάϊδαρο, που τον φωνάζει, ντεεεε πρετεντέρη.

* Το κείμενο αυτό και οι φωτογραφίες, αποτελούν σύνθεση με σκοπό τη σάτιρα, διαδώστε το.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου