Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022

 



Λατρεμένη μου μαμά,

σου γράφω αυτό το γραμμα αλλά δεν ξέρω αν θα το παραλάβαινες

χιονίζει και έκλεισαν οι δρόμοι

αλλά μην ανησυχείς, είμαστε καλά

ο Νώντας δεν μπορεί να πάει στη δουλειά και βρίζει συνεχώς

γ@μιετ@ι ο Μητσοτ@κης

φοβάμαι θα του έρθει κόλπος

Ακούει ο μικρός και με ρωτάει γιατί ο μπαμπάς δεν έρχεται μαζί μου να παίξουμε στο χιόνι;

Γιατί έχει τα ρούχα του, του λέω

Εγώ γιατί δεν έχω, μου λέει;

Τι να του πεις τώρα!

Μαμά μου να είσαι καλά και τα μην  βλέπεις tv όλη μέρα

Αυτά που λένε για κάποιον Μένιο είναι όλα ψέματα

Να προσέχεις μην ανέβει το ζάχαρο

Να βλέπεις survivor και μετά ύπνο

Να ταΐζεις τις κότες να τρως κανένα αβγουλάκι φρέσκο

Στο  market είναι ακριβά και μπαγιάτικα

Τα φέρνουν απ' την Τουρκία

Η Νίνα η γειτόνισσα τι κάνει;

Να της πεις άκουσα της συμβουλή της και δεν θα κάνω ξανά την ίδια μαλακία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου