Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Σίμος-εθεάθη-τόπλες-OVER


_Pronto.
_Ορίστε;
_Α! Εσύ είσαι.
_Τι ήταν αυτό;
_Ιταλικό.
_Μπα!
_Περιμένω τηλέφωνο από Ιταλία.
_Αααα! 
_Πως και με θυμήθηκες;
_Που να σου τα λέω.
_Δώσε αζιμούθιο.
_Αυτό τι είναι πάλι!
τίγμα, παιδί μου. Συντεταγμένες.
_Άντε πάλι. Τα Ελληνικά σου τα ξέχασες;
_Καλά εσύ είσαι... Πως λένε οι ασυρματιστές στα καράβια όταν εκπέμπουν SOS;
_Γιατί βούλιαξε κανένα καράβι;
_Αν βούλιαξε; Τώωωωρα!!!
_Χαμπάρι δεν πήρα. Καλά, εκεί στις ειδήσεις τι κάνουν. Γιατί δεν λένε τίποτε;
_Τι να πούνε Ελίνα μου στις ειδήσεις;
_Να το πούνε βρε παιδάκι μου. Μπορεί να πνίγηκαν άνθρωποι.
_Κι αν πνίγηκαν ποιος νοιάζεται;
_Εγώ! Μιας φίλης μου ο άντρας της είναι ναυτικός.
_Καλά, τώρα... πας καλά; 
_Γιατί! Φίλη μου είναι, έχει και παιδιά.
_Για τέτοιο καράβι κατάλαβες;

_Ε, τι άλλο.
_Εδώ ο κόσμος καίγεται και η Ελίνα μας... καράβια αρμενίζει.
_Ωχ! Μην αρχίζεις πάλι.... Να χαρείς...
_Ωραία...  Αρχικό γράμμα. 
_Πι.
_Σιγά τώρα... Αυτός που είναι σαν χιονόμπαλα.
_Όχι καλέ, το Πι είναι αρχικό εργασίας.
_Α! Ποδοσφαιριστής δηλαδή;
_Μπρρρρρ.
_Γιατί; Έχεις ακούσει για τα συμβόλαια τους;
_Έχω ακούσει για τα μυαλά τους.
_Και ποιο είναι καλύτερο;
_Κορίνα μου, τι να τα κάνεις τα λεφτά αν ο άνθρωπος δεν έχει στάλα...
_Αν έχει λεφτά, δεν το χρειάζεται το νιονιό.   
_Σαν την από πάνω μας;
_Ναι! Κακοπερνάει η φουκαριάρα. Όλη μέρα σούρτα-φέρτα.
_Ακούω... λέγε...
_Έλα, σκάστο, παιχνίδια θα παίζουμε τώρα;
_Πολιτικός
_Καλά εγώ τι σου είπα.
_Ποδοσφαιριστής.
_Ναι αλλά πιο πριν είπα ό,τι είναι σαν χιονόμπαλα...
_Όχι... όχι αυτός καλέ...
_Μα δεν ξέρω κανέναν άλλον σαν χιονόμπαλα. Μήπως εννοείς... φαφλατά;
_Όχι παιδί μου. Κατ' αρχήν δεν είπα πως είναι χοντρός... ο άνθρωπος.
_Α! sory... είναι πολιτικός είπες... και δεν είναι χοντρός... ούτε φαφλατάς...
_Έλα πες το... Σε ποιον πάει το μυαλό σου;
_Τζίφος... Κόμμα;
_Κάθε μέρα βγαίνει στο γυαλί... Αρχηγός της μπούρδας.
_Όπα! Κάτι μου θυμίζει αυτό.
_Για λέγε... για λέγε...
_Μήπως ο τηλεπωλητής;
_Κοντά είσαι. 
_Ο βερεσέ μάγκας;
_Bingo.
_Τι κέρδισα;
_Λοιπόν... Χθες... Στην πισίνα του ξενοδοχείου...
_Που!!!
_Είχε παιδάκι μου γενέθλια μια συμμαθήτρια της Λίνας και τα κάνανε στην αίθουσα του ξενοδοχείου...
_Α! Και λοιπόν;
_Απ' έξω ήταν η πισίνα.
_Μεγαλείο.
_Ήταν εκεί. 
_Ο βερεσέ;
_Αμ ποιος. Τον είδα να βγαίνει απ' το νερό και έπαθα...
_Ε, Όχι!!! Όχι κι απ' τον βερεσέ....
_Προτρέχεις.... 
_Δεν φαντάζομαι να ζήτησες αυτόγραφο;
_Περίμενε ντε... Λοιπόν... Δεν θα το πιστέψεις....
_Ποιο!
_Λίγο μεγαλύτερα απ' της Λίνας....
_Ποια!
_Η Λίνα φοράει δυο νούμερο....
_Ελίνα μου άσε τους γρίφους και εξηγήσου. Για τι πράγμα μιλάς;
_Έλα τώρα... Που κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις... Καρφί σου λέω... Να...
_Ελίνα μου κάνεις λάθος... Ο άνθρωπος είναι εκατό τοις εκατό..
_Καμιά αντίρρηση... Δεν αντιλέγω... αλλά...
_Αυτό έχει επιστημονική εξήγηση... λέγετε γυναικομαστία...
_... άκουσα πως μερικοί παίρνουνε ορμόνες...
_Πας αλλού... άστο... Καμιά σχέση...
_Αυτό μου είπε και η Περσεφόνη...
_Ποια είναι αυτή;
_Η μαμά μιας συμμαθήτριας της Λίνας. Κι ο κουνιάδος της έτσι είναι.  
_Είναι συχνό φαινόμενο στους άνδρες.
_Ναι. Έχει μάλιστα τέσσερα παιδιά, απ' ό,τι μου είπε.
_Το είδες.
_Ναι αλλά καμιά φορά γίνεται μπέρδεμα χοντρό.
_Καθόλου, εσένα σου φαίνεται μπερδεμένο.
_Εντάξει, δεν μιλάω για τον βερεσέ... ούτε για τον κουνιάδο της Περσεφόνης...
_Εκείνοι που νομίζεις είναι άλλη κατηγορία.
_Σωστά, όπως ο άντρας της απέναντι...
_Ποιας; Αυτινής που τον βρήκε γονατιστό;
_Μπράβο. Και βγήκε στο δρόμο φωνάζοντας...
_Πω, πω, ξεφτίλα...
_...βοήθεια βιάζουνε τον άντρα μου...
_...μεγάλη ξεφτίλα...   
_Γι' αυτό σου λέω Κορίνα μου, όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα μικρό καλάθι....


*   Το κείμενο αυτό και οι φωτογραφίες, αποτελούν σύνθεση με σκοπό τη σάτιρα. Απολαύστε το, μ' ένα επιδόρπιο άνευ λιπαρών. Καθότι οι σάτυροι του Γελοίου ασελγούν, εν χορό, ασύστολα και εξακολουθητικά, καταπάνω μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου